ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و پخش تیزرهای تبلیغاتی برای موبایل هایش [به روز رسانی شد]

سامسونگ به تازگی سه تیزر تبلیغاتی نسبتاً کوتاه را منتشر ساخته که اگرچه موارد متعددی را در بر می گیرند، اما تمرکز اصلی را روی این نکته قرار داده اند که دیگر امنیت کاربرانشان را به ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۵۵

سامسونگ به تازگی سه تیزر تبلیغاتی نسبتاً کوتاه را منتشر ساخته که اگرچه موارد متعددی را در بر می گیرند، اما تمرکز اصلی را روی این نکته قرار داده اند که دیگر امنیت کاربرانشان را به خطر نمی اندازند و گلکسی نوت 7 چیزی بیش از یک خاطره تلخ و تکرارنشدنی نبوده.

در نخستین ویدیو عبارت «کیفیت، اولویت ماست» را می بینیم، که امیدواریم صحت داشته باشد:

دومین تیزر بر سیستم تست امنیت 8 مرحله ای باتری تمرکز دارد که با تأکید بر ارزیابی کامل و جامع تمامی شرایط ممکن، احتمال بروز مشکل و آتش سوزی احتمالی را تا جای ممکن پایین می آورد:

نهایتاً در سومین ویدیو، «کیسی نایستت» کاربر معروف یوتوب با نزدیک به 7 میلیون دنبال کننده را می بینیم که اهمیت موبایل ها در خلق محتوا توسط مردم عادی را توضیح می دهد:

گفتنیست سامسونگ هر ساله در جریان مراسم اسکار حضوری قدرتمند دارد و از این رخداد پربیننده، حداکثر استفاده را می برد. ویدیوهای امسال نیز همین روند را دنبال می کنند اما برخلاف قبل، به جای استفاده از شخصیت های سینمایی و تلویزیونی معروف، بر روی خود موبایل ها تمرکز شده است.

 

به روز رسانی:

سامسونگ ویدیوی دیگری را به نام «نیویورک تایمز را احساس کنید» منتشر کرده که در آن، قابلیت نمایش محتوای سه بعدی توسط موبایل های سامسونگ و هدست Gear VR به تصویر کشیده شده:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MAHDI fathi
    MAHDI fathi | ۹ اسفند ۱۳۹۵

    عالی سامسونگ حرف نداره? ? ?

مطالب پیشنهادی