ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کافه بازار، تنها نماینده ایران در کنگره جهانی موبایل 2017

همان طور که می دانید از امروز، کنگره جهانی موبایل 2017 رسماً آغاز به کار کرده و شرکت های بزرگ حوزه فناوری به ارائه جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه موبایل و صنایع وابسته می پردازند. ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۵۰

همان طور که می دانید از امروز، کنگره جهانی موبایل 2017 رسماً آغاز به کار کرده و شرکت های بزرگ حوزه فناوری به ارائه جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه موبایل و صنایع وابسته می پردازند. امسال کافه بازار به عنوان تنها نماینده ایران در این رخداد بین المللی در شهر بارسلون حضور یافته. در همین رابطه، روابط عمومی کافه بازار متن زیر را منتشر ساخته که از شما دعوت می کنیم آن را مطالعه فرمایید.

کافه بازار، تنها محصول ایرانی حاضر در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ در بارسلون

در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ که مهم‌ترین رویداد صنعت موبایل دنیا به شمار می رود، کافه بازار به عنوان تنها محصول ایرانی حضور دارد.

این کنگره که همچون هر سال در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، نام‌های معتبر صنعت موبایل و تولید محتوا در سطح جهانی را کنار هم جمع می کند تا آنها ضمن عرضه تازه‌ترین دستاوردهای خود، توانمندی‌های خود را در زمینه‌های مختلف به نمایش بگذارند.

کافه بازار یک فروشگاه اپلیکیشن ایرانی است که در حال حاضر محصولات ۲۱ هزار توسعه‌دهنده ایرانی را برای کاربران فارسی‌زبان عرضه می‌کند و بنا بر آمار، تعداد کاربرانش تا پایان بهمن ماه امسال از مرز ۳۲ میلیون نفر گذشته است.

ایمان محمدی، مدیر توسعه تجاری کافه‌بازار، می‌گوید کافه‌بازار که به‌رغم تحریم‌های این سال ها، صرفا با تکیه بر توانمندی‌های نخبگان داخل ایران به رشد چشمگیری رسیده، اکنون در کنگره جهانی موبایل، در کنار شرکت‌های برتر دنیا حضور یافته تا توانایی‌های علمی و فناوری بومی و ظرفیت‌های کشور را در سطح بین‌المللی معرفی کند.

به گفته ایمان محمدی، کافه‌بازار با حضور در این نمایشگاه همچنین در پی یافتن راه‌هایی برای توسعه کسب و کار خود و شناساندن کافه بازار به طیف وسیع‌تری از مخاطبان خواهد بود. بر اساس آمارها، در حال حاضر حدود یک و نیم درصد از کاربران کافه بازار خارج از ایران هستند.

ایمان محمدی با اشاره به در دسترس بودن شماری از محصولات کافه بازار در کشورهای منطقه به‌ویژه افغانستان، و آغاز رسمی فعالیت‌های صادراتی این مجموعه در سال ۹۵، تقویت زیرساخت و افزایش ظرفیت صادرات محتوا را از جمله اهداف شرکت در این نمایشگاه می داند. او می گوید:

کافه بازار امیدوار است حضور در بزرگ ترین نمایشگاه جهانی صنعت موبایل، به ایجاد فرصت‌های تازه‌‌ای در این زمینه و رشد تولیدکنندگان داخلی محتوا منجر شود.

کافه‌بازار سال گذشته نیز،‌ با وجود بهبود شرایط بین‌المللی و تسهیل حضور شرکت‌های خارجی در ایران، برای شرکت در کنگره جهانی موبایل اقدام کرده بود که به طور غیرمنتظره و یک‌طرفه، قرارداد حضور این مجموعه با استناد به تحریم‌های امریکا ملغی شد و با پیگیری‌های صورت گرفته از طرق مختلف از جمله معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت امور خارجه، اختصاص غرفه با تأخیر بسیار و در لحظه آخر صورت گرفت و امکان حضور پرسنل مجموعه فراهم نشد.

کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ از امروز دوشنبه ۹ اسفند (۲۷ فوریه) تا پنجشنبه ۱۲ اسفند (۲ مارس) در شهر بارسلون برگزار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • sajad
    sajad | ۹ اسفند ۱۳۹۵

    دزد تر از خودش خودشه!

    • رضا
      رضا | ۹ اسفند ۱۳۹۵

      چرا؟

      • عموجانی
        عموجانی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۵

        بازی های پولیش تو مارکتای دیگه رایگانه.

      • sajad
        sajad | ۱۰ اسفند ۱۳۹۵

        یه اکانت توسعه دهنده بساز تا بفهمی

  • امیر
    امیر | ۹ اسفند ۱۳۹۵

    خدا به خیر کنه

  • james james 12
    james james 12 | ۹ اسفند ۱۳۹۵

    دوستان از جامعه جهانی در این زمینه خیلی عقب هستیم مخصوثا در بحث مدیریتی و پیشبردی.جای تاسف داره که تنها کافه بازار توی این نمایشگاه هست و اونم به عنوان شرکتی برای دور زدن گوگل پلی به دلیل تحریمات ...
    و حای خوش حالی داره که یه شرکتی از ایران هست

    • smn
      smn | ۹ اسفند ۱۳۹۵

      با سلام
      چرا فکر می کنید کافه بازار داره گوگل پلی رو دور میزنه؟
      سیستم عامل اندروید یک سیستم عامل متن باز هست و هرکسی میتونه واسش هم برنامه بسازه هم فروشگاه.
      گوگل پلی اصلی ترین فروشگاه هست ولی در کنارش خیلی فروشگاه های دیگه هم هستن مثل فروشگاه اپلیکیشن آمازون و Getjar و SlideMe و F-Droid و همین بازار خودمون که به نظر من یکی از بهترین استور ها برای اندروید و برای دیویلوپرهای ایرانی هست.
      با تشکر

      • james james 12
        james james 12 | ۹ اسفند ۱۳۹۵

        دوست عزیز اگر نگاهی به سال ها قبل زمانی که گوگل پلی در دسترس ایرانی ها نبود نگاهی داشته باشید متوجه دلیل ظهور کافه بازار خواهید شد

        • رضا
          رضا | ۹ اسفند ۱۳۹۵

          فرض کنیم زمان ظهورش در تحریم‌ها بوده و دلیل استقبال اولیه ازش هم دسترسی نداشتن به گوگل پلی بوده، آیا لزوماً کافه بازار که این شرایط به سودش شده مقصره؟ کار اشتباهی انجام داده؟ در تحریم موندن گوگل پلی نقش داشته یا داره؟ به فرض که چند نفر ایرانیه دیگه قصد داشتن یه استور درست کنن، باید میذاشتن تحریما تموم بشه که یه وقت اسمش دور زدن گوگل پلی نشه؟ (اگر مثلا این شرکت از طریقی باعث تحریم شدن گوگل پلی شده که بتونه شرایط خودش رو مناسب کنه، کارش اشتباهه (مثل صنعت خودروی کشور) ولی اگر ربطی به شرایط نداشته، به نظرم کار اشتباهی مرتکب نشده)

مطالب پیشنهادی