ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به 3 موبایل میان رده جدید آلکاتل

کمپانی آلکاتل که بعد از تجربه دورانی نه چندان خوشایند به تصاحب شرکت چینی TCL درآمد و بعضاً با نوکیا نیز همکاری می کند، اخیراً بازار تلفن های هوشمند اندرویدی میان رده و ارزان قیمت ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۷

کمپانی آلکاتل که بعد از تجربه دورانی نه چندان خوشایند به تصاحب شرکت چینی TCL درآمد و بعضاً با نوکیا نیز همکاری می کند، اخیراً بازار تلفن های هوشمند اندرویدی میان رده و ارزان قیمت را هدف قرار داده است. اما نه به این معنا که نمی توان هیچ قابلیت خاص یا جدیدی را در دیوایس هایشان یافت.

دقایقی پیش آلکاتل در جریان کنگره جهانی موبایل 2017 که در حال برگزاری است، از سه میان رده با مشخصه های سخت افزاری نه چندان دلچسب، اما بعضاً با ویژگی های جذاب معرفی کرد.

در کنار مدل ساده U5 و موبایل A3 که می توان آن را یکی از ارزان قیمت ترین میان رده های مجهز به سنسور اثر انگشت دانست، دیوایس A5 نیز معرفی گردید که دارای بدنه ای پوشیده از لامپ های LED بوده و در زمان پخش موسیقی بازخوردهای جالبی به نمایش می گذارد.

تا اینجای کار زمان و قیمت عرضه سه موبایل میان رده جدید آلکاتل مشخص نشده است، اما پیشنهاد می کنیم در ادامه تصاویر نگاه نزدیک آنها را مشاهده نمایید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • لیونل
    لیونل | ۹ اسفند ۱۳۹۵

    اسباب بازیه!؟?

  • Rivekan
    Rivekan | ۹ اسفند ۱۳۹۵

    تا میانرده های نوکیا هست کی اینو می‌خره؟

مطالب پیشنهادی