ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدفون گلکسی اس 8 در همکاری با شرکت مشهور AKG تولید می شود

در کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ متوجه شدیم که این شرکت قصد دارد گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را همراه با هدفون های AKG، شرکت مشهور اتریشی به بازار عرضه کند. سامسونگ کمی پیش ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

در کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ متوجه شدیم که این شرکت قصد دارد گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را همراه با هدفون های AKG، شرکت مشهور اتریشی به بازار عرضه کند. سامسونگ کمی پیش تر تبلت جدید خود را نیز با نام Galaxy Tab S3 همراه با هدفون های AKG رونمایی کرد.

البته شنیدن تصمیم جدید سامسونگ تعجب چندانی ندارد، چرا که سامسونگ اخیراً با پرداخت رقم چشمگیر 8 میلیارد دلار Harman، کمپانی مادر AKG را به تصاحب خود درآورده و این بزرگترین خرید خارجی شرکت کره ای محسوب می شود.

AKG پیش از این هم تجربه ی همکاری در ساخت هدفون موبایل را در کارنامه ی خود دارد و برای مثال هدفون های LG V10 (بررسی دیجیاتو) دیگر رقیب کره ای سامسونگ را بر عهده داشته است.

در پایان گفتنی است که شرکت کره ای روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه موبایل بارسلون تاریخی که در شایعات به گوش می رسید را تایید کرد و گفت قصد دارد پرچمداران بعدی خود را در تاریخ 9 فروردین 96 در شهر نیویورک رونمایی کند.

البته بد نیست اشاره کنیم که پیش از این قرار بود در نمایشگاه موبایل بارسلون شاهد این اتفاق باشیم، اما عجله در معرفی نوت 7 و مشکلاتی که برای این محصول پدید آمد باعث شد شرکت کره ای رونمایی از دیگر پرچمداران خود را برای حصول اطمینان بیشتر و جلوگیری از پدید آمدن رسوایی جدید به تعویق اندازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • salemi
    salemi | ۹ اسفند ۱۳۹۵

    گوشی دو سال پیش v10 من هم با همکاری همین شرکت ساخته شده بود ! خیلی خوب بود کیفیتش ! خدا رحمتش کنه ?

  • m@
    m@ | ۹ اسفند ۱۳۹۵

    سونی که هدفون بیکیفیت 5 تومنی میمزاشت تو جعبه

  • m@
    m@ | ۹ اسفند ۱۳۹۵

    ایول سامسونگ اس8 یه گوشی همه چی تموم صفحه نمایش عالی- اسپسکر عالی - پردازنده بسیار قوی 8895 دوربین هم مثل همیشه عالیه مطئنم - طراحی زیبا

مطالب پیشنهادی