ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ HIT Music Tag Editor؛ ویرایشگر تگ های صوتی و متن ترانه آهنگ ها

فکر می کنیم همه شما حداقل یک بار با این باگ رو به رو شده اید: این که اپلیکیشن موزیک پلیر آلبوم آرت ها را جابجا نشان بدهد. اگر خیلی به موضوع حساس نباشید شاید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

فکر می کنیم همه شما حداقل یک بار با این باگ رو به رو شده اید: این که اپلیکیشن موزیک پلیر آلبوم آرت ها را جابجا نشان بدهد. اگر خیلی به موضوع حساس نباشید شاید بتوانید با آن کنار بیایید، اما در غیر این صورت به وسیله ای برای تصحیح این خطا از طریق ویرایش تگ های صوتی آهنگ ها احتیاج دارید.

HIT Music Tag Editor آمده تا این کار را برایتان انجام دهد؛ یک اپلیکیشن اندرویدی بسیار سبک که دست تان را برای ایجاد هر گونه تغییر روی تگ های صوتی باز گذاشته. با این اپلیکیشن می توانید آلبوم آرت، عنوان، خواننده، آلبوم و متن ترانه هر فایل موسیقی را به دلخواه خودتان ویرایش کنید.

HIT Music Tag Editor پس از نصب، تمامی فایل های صوتی حافظه داخلی و SD را بر حسب پوشه و خواننده برایتان ردیف می کند. با انتخاب هر فایل، حالا می توانید به طور دستی یا اتوماتیک به ویرایش تگ های آن بپردازید.

اگر آهنگ انتخابی تان عکس شاخص و لیریک ندارد، یا اینکه در عنوان آهنگ اطلاعات غلطی وارد شده، HIT می تواند تمامی این مشکلات را به طور خودکار برطرف کند. اپلیکیشن اطلاعات لازم برای این کار را از جستجوگر گوگل می گیرد، هر چند که می توانید تمامی کارها را به طور دستی هم انجام بدهید تا تگ های صوتی را مطابق سلیقه خودتان ویرایش کرده باشید.

با HIT می توانید تگ صوتی فایل های MP3 و FLAC را ویرایش کنید، اما از پشتیبانی فرمت هایی مثل WAV و AAC خبری نیست که یکی از نقاط ضعف اپلیکیشن بر شمرده می شود. نکته دیگر این که تگ ها را نمی توانید به صورت دسته ای ویرایش کنید و ملزم به تغییر دادن هر کدام به طور جداگانه هستید.

با این حال جستجوی خودکار اطلاعات مزیتی است که می تواند شما را به ادامه استفاده از HIT ترغیب کند. کار با اپلیکیشن بسیار ساده و راحت است و برای تغییر اطلاعات آهنگ ها وقت زیادی از شما نمی گیرد.

این اپلیکیشن را می توانید همین حالا و به رایگان از گوگل پلی دریافت کنید تا به کمکش بتوانید به آرشیو آهنگ های ذخیره شده در موبایل تان سر و سامان بدهید.

HIT Music Tag Editor

HIT Music Tag Editor

سازنده: TNJ قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.28 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Alireza Ahmadi
    Alireza Ahmadi | ۱۹ فروردین ۱۳۹۶

    این برنامه بدرد نمیخوره.
    واسه ذخیره کرد lyric باید اندرویدت بالا تر از نسخه کیت کت باشه.
    من TagMusic رو پیشنهاد میدم.
    از تگ ادیتور برنامه Phonograph هم میشه استفاده کرد.

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۱۰ اسفند ۱۳۹۵

    با اپ listen it هم میشه ... هم موزیک پلیر عالیه هم این کارو میشه کرد ... و هم متن ترانه و زمان بندی متن بهش اضافه کرد

  • Rivekan
    Rivekan | ۱۰ اسفند ۱۳۹۵

    ایول، ممنون آقای بیگ‌زاده ?

مطالب پیشنهادی