ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به روز رسانی اندروید 7.0 برای گلکسی اس 7 در ایران منتشر شد

به روز رسانی اندروید نوقا که مدت هاست برای موبایل گلکسی اس 7 سامسونگ در سطح دنیا عرضه شده، بالاخره به دست کاربران ایرانی هم رسید. برخی کاربران گزارش داده اند که بالاخره نوتیفیکشن آپدیت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۰

به روز رسانی اندروید نوقا که مدت هاست برای موبایل گلکسی اس 7 سامسونگ در سطح دنیا عرضه شده، بالاخره به دست کاربران ایرانی هم رسید. برخی کاربران گزارش داده اند که بالاخره نوتیفیکشن آپدیت را در موبایل خود دیده و با موفقیت سیستم عامل را به جدیدترین نسخه به روز رسانی کرده اند.

همانطور که پیش تر به اطلاع تان رسانده بودیم، سامسونگ ارائه به روز رسانی اندروید 7.0 نوقا را حدودا 2-3 ماه پیش برای بعضی از گجت های پرچمدار خود آغاز کرده بود، اما پس از مدت های طولانی حالا نوبت به کاربران ایرانی و بعضی کشورهای شرق آسیا و اروپا (از جمله بلژیک، آلمان و هلند) رسیده که از مزایای این نسخه برخوردار شوند.

توجه داشته باشید که این به روز رسانی اندروید شما را به نسخه 7.0 ارتقاء می دهد، نه نسخه 7.1.1. سامسونگ قبلا اعلام کرده که موبایل هایش به این زودی ها به روز رسانی مذکور را دریافت نخواهند کرد.

با نصب اندروید نوقا، ویژگی های متعددی به گلکسی S7 اضافه می شود که شاید مهم ترین آن ها را در رابط کاربری ببینید. برای اطلاع بیشتر از این تغییرات می توانید به این مقاله مراجعه نمایید.

در انتها لازم به ذکر است که با توجه به انتشار تدریجی این به روز رسانی ها، شاید لازم باشد که برای رسیدن آن به موبایل تان کمی منتظر بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • Hossein Norouzi
    Hossein Norouzi | ۱۳ اسفند ۱۳۹۵

    من آپدیت کردم خیلی خیلی عالیه، همچین رابط کاربری ای تا به حال ندیده بودم

  • rezareptor
    rezareptor | ۱۳ اسفند ۱۳۹۵

    واقعا خیلی خوب شده تو اندروید ۷

  • Nariman Rezamandi
    Nariman Rezamandi | ۱۲ اسفند ۱۳۹۵

    واسه من نیومده هنوز?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی