ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سرویس Xbox Game Pass معرفی شد؛ با پرداخت هزینه ای ناچیز بازی کنید

مایکروسافت به تازگی سرویس آنلاین Xbox Game Pass را برای اکس باکس وان معرفی کرده که کاربران توسط آن می توانند با پرداخت هزینه ای ناچیز در ماه، به بیش از ۱۰۰ بازی مختلف به ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

مایکروسافت به تازگی سرویس آنلاین Xbox Game Pass را برای اکس باکس وان معرفی کرده که کاربران توسط آن می توانند با پرداخت هزینه ای ناچیز در ماه، به بیش از ۱۰۰ بازی مختلف به صورت محدود دسترسی پیدا کنند.

در کنار بازی های اکس باکس وان، آثاری که از اکس باکس ۳۶۰ نیز به این کنسول مهاجرت کرده اند هم در میان عناوین موجود حضور دارند و کاربران می توانند با پرداخت ۱۰ دلار به صورت ماهانه به اجرای آن ها بپردازند.

بازی های بزرگی همچون هیلو ۵: گاردینز، Payday 2، سول کالیبر ۲ و NBA 2K16 از ابتدای راه اندازی سرویس روی آن حضور دارند. علاوه بر این ردموندی ها اعلام کرده اند که تمامی کاربران علاقه مند به Xbox Game Pass باید تا فرا رسیدن بهار برای خرید اشتراک آن صبر کنند.

فیل اسپنسر درباره این سرویس چنین اظهار نظر کرده است:

از ویژگی های جالب Xbox Game Pass آن است که کاربران به تعداد بسیاری از عناوین مختلف دست پیدا می کنند و به راحتی می توانند به دانلود هر یک از آن ها بپردازند.

پس از پایان یافتن مراحل دریافت فایل ها، کاربران به نسخه کاملی از بازی مورد علاقه شان دست پیدا می کنند و به هیچ وجه نیازی به استریم آثار موجود روی Xbox Game Pass ندارند.

علاوه بر این، اسپنسر خاطر نشان کرد که نسخه آلفا Xbox Game Pass از حالا و به صورت محدود در اختیار کاربران Xbox Insider Program قرار می گیرد تا مشکلات آن شناسایی و رفع شوند.

جالب است بدانید که مشترکین اکس باکس لایو گلد هم در زمان لانچ Xbox Game Pass به این سرویس دسترسی اختصاصی خواهند داشت و می توانند به دانلود بازی های مورد علاقه خود بپردازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی