ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سفری تازه به سوی پاندورا؛‌ یوبیسافت توسعه بازی جدیدی بر اساس دنیای آواتار را تایید کرد

اخبار منتشر شده از همکاری یوبیسافت و لایت استورم برای زنده کردن دنیای فیلم آواتار جیمز کامرون در قالب یک بازی AAA، خبر می دهند. توسعه بازی مورد بحث به دست Massive Entertainment سپرده شده که از آثار ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

اخبار منتشر شده از همکاری یوبیسافت و لایت استورم برای زنده کردن دنیای فیلم آواتار جیمز کامرون در قالب یک بازی AAA، خبر می دهند. توسعه بازی مورد بحث به دست Massive Entertainment سپرده شده که از آثار سابق این استودیو می توان به Tom Clancy’s The Division اشاره کرد.

علاوه بر این، گویا Massive قصد دارد از موتور گرافیکی Snowdrop برای خلق جهان زیبای پاندورا استفاده کند. با این حال هنوز هیچ اطلاعاتی درباره محیط ها و جلوه های بصری بازی در دسترس نیست.

به گفته توسعه دهندگان، گیمرها می توانند در سرتاسر دنیای بزرگ و زیبای پاندورا آزادانه به گشت و گذار بپردازند. با توجه به این جمله، می توان انتظار داشت که نسخه نهایی، اثری جهان باز با چاشنی المان های دیویژن باشد.

این اولین باری نیست که لایت استورم و یوبیسافت برای توسعه یک بازی ویدیویی با هم همکاری می کنند. در سال ۲۰۰۹ نیز اثری بر اساس فیلم آواتار جیمز کامرون شکل گرفت که از سوی یوبیسافت برای اکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳ و پی سی عرضه شد.

بازی معرفی شده هم قرار است در کنار کنسول ها برای پی سی نیز عرضه شود. اما هنوز هیچ اطلاعات دیگری از اثر مذکور در دسترس قرار نگرفته و باید منتظر اخبار بعدی از سوی یوبیسافت باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی