ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقایسه نمونه تصاویر ثبت شده توسط نوکیا 3310 و سامسونگ گلکسی S7

نسخه اصلی نوکیا 3310 در سال 2000 و بدون دوربین عرضه شد اما مدل 2017 موبایل مذکور که در جریان کنگره جهانی موبایل معرفی گردید، مجهز به یک دوربین 2 مگاپیکسلی است که احتمالاً برخی از دوستداران ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

نسخه اصلی نوکیا 3310 در سال 2000 و بدون دوربین عرضه شد اما مدل 2017 موبایل مذکور که در جریان کنگره جهانی موبایل معرفی گردید، مجهز به یک دوربین 2 مگاپیکسلی است که احتمالاً برخی از دوستداران برند فنلاندی تمایل دارند تا کارایی آن در عکاسی های روزمره را مشاهده کنند.

برای این منظور نمایندگان وبسایت «فون آرنا» اقدام به تصویربرداری از سوژه هایی مشترک به وسیله نوکیا 3310 جدید و سامسونگ گلکسی S7 کرده اند تا بتوان کیفیت عکس های ثبت شده توسط موبایل نوکیا را با یکی از بهترین دوربین های حال حاضر موجود در اسمارت فون ها مقایسه کرد.

image

همانطور که در تصویر اول مشاهده می کنید، گلکسی S7 رنگ های بسیار گرم، متمایل به زرد و فوق اشباعی را در تصویر پرتره به ثبت رسانده که در نوکیا 3310 خلاف آن را مشاهده می کنیم. مسلماً ثبت جزئیات بیشتر توسط دوربین 12مگاپیکسلی گلکسی S7 دور از انتظار نبوده است.

image

با مشاهده تصویر دوم می توان متوجه شد که گلکسی S7 سعی داشته تا با جلوگیری از نوردهی بیش از حد، جزئیات آسمان را ثبت کند اما در عوض منظره ای که در سایه قرار داشته را تاریک و بی روح انداخته است. بر عکس آن نوکیا 3310 خود را دیگر آسمان نکرده و تصویر کلی، روشن و زنده است.

image

اما در تصویر نهایی، گلکسی S7 عکسی با کانتراست و وضوح بالا ثبت کرده که مسلماً چشم نواز است اما در نقطه مقابل نوکیا 3310 عکسی با رنگ هایی طبیعی تر به ثبت رسانده.

در اینجا باید اضافه کرد که مسلماً هیچ شخصی انتظار برتری دوربین نوکیا 3310 نسبت به گلکسی S7 سامسونگ را ندارد اما با این حال مقایسه آنها خالی از لطف هم نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۱۲ اسفند ۱۳۹۵

    جالب بود... سامی سامی، هیچی?

  • mohamadreza
    mohamadreza | ۱۲ اسفند ۱۳۹۵

    جم کنید این مزخرفاتو
    گوشی نیم اینچیه مفت گرانو با سامسونگ اونم اس ۷ مقایسه کردی؟
    چی زدی اینجوری شدی؟

    • mohammad_hassani
      mohammad_hassani | ۱۶ اسفند ۱۳۹۵

      واقعا خنده داره این 3310 بیچاره در حد پایین رده هم نیست پرچمدار کره ای رو نگاه ? ? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی