ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل جدیدی از بلک بری به زودی وارد بازار اندونزی خواهد شد

در حالی که کمپانی چینی TCL در حال حاضر مسئولیت طراحی، تولید و توزیع موبایل هایی با برند بلک بری را در بازار جهانی بر عهده دارد، اما در برخی کشورهای خاص هنوز ابتکار عمل ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

در حالی که کمپانی چینی TCL در حال حاضر مسئولیت طراحی، تولید و توزیع موبایل هایی با برند بلک بری را در بازار جهانی بر عهده دارد، اما در برخی کشورهای خاص هنوز ابتکار عمل در اختیار خود شرکت کانادایی است.

اندونزی، یکی از این کشورهاست که بخش قابل توجهی از بازار فروش بلک بری را تشکیل می دهد و کمپانی مورد بحث نیز تصمیم دارد این سطح از فروش را حفظ کرده و حتی توسعه دهد. بهترین روش برای این کار، اعطای مجوز برای طراحی و توزیع موبایل های بلک بری توسط تولیدکنندگان بومی این کشور است.

در همین راستا، بلک بری و شرکت PT BB Merah Putih چند ماه قبل قراردادی را منعقد ساختند که به کمپانی اندونزیایی اجازه تولید و فروش اسمارت فون های برند بلک بری را می دهد. حال دو تصویر منتسب به نخستین موبایل حاصل از این همکاری منتشر شده و اطلاعاتی نیز در مورد مشخصات سخت افزاری آن به دست آمده.

طبق اخبار موجود، این تلفن همراه با شماره مدل BBC 100-1 دستگاهی میان رده است که از پردازنده اسنپدراگون 425 ساخت کمپانی کوالکام به همراه چهار گیگابایت رَم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می گیرد.

نمایشگر این دستگاه 5.5 اینچی است و رزولوشن اچ دی (720p) را ارائه می دهد. از جمله مشخصات دیگر این دستگاه می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

از آنجا که این موبایل مجوزهای مربوطه در اندونزی را دریافت کرده، به احتمال زیاد طی چند روز آینده شاهد رونمایی رسمی آن خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی