ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل: فعلاً خبری از یک کروم بوک جدید پیکسل نخواهد بود

«ریک اوسترلو» مدیر بخش سخت افزار کمپانی گوگل ساعاتی پیش در جریان کنگره جهانی موبایل 2017 که در شهر بارسلون در حال برگزاری است، خبرهای بدی برای علاقه مندان به لپ تاپ و کروم بوک ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

«ریک اوسترلو» مدیر بخش سخت افزار کمپانی گوگل ساعاتی پیش در جریان کنگره جهانی موبایل 2017 که در شهر بارسلون در حال برگزاری است، خبرهای بدی برای علاقه مندان به لپ تاپ و کروم بوک داشت.

به گزارش TechCrunch اوسترلو به رسانه های حاضر در MWC رسماً اعلام کرده در حال حاضر گوگل هیچ برنامه ای برای یک لپ تاپ جدید با برند گوگل ندارد و در این بین سخنی از تبلت های سری پیکسل نیز به میان نیامده است.

همانطور که می دانید کروم بوک پیکسل محصول بسیار باکیفیتی است که البته به موجب قیمت بالا چندان مورد توجه مخاطبین عام قرار نگرفت و تاکنون دو نسل از آنها روانه بازار شده است.

اما در حالی که چندی پیش گمانه هایی در مورد نسل سوم لپ تاپ های مبتنی بر Chrome OS اختصاصی خود گوگل به گوش می رسید، تفاسیر فوق نشان می دهد شایعات پیشین صحیح نبوده اند.

هرچند عدم ساخت یک لپ تاپ با برند گوگل صرفاً به معنای آن نیست که دستگاه مشابهی مانند یک تبلت هیبریدی برای خانواده پیکسل C نیز در دستور کار قرار نخواهد داشت. اما در هر صورت فعلاً باید صبر پیشه کرد، خصوصاً اینکه چیزی تا برگزاری رویداد I/O گوگل باقی نمانده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • a_041
    a_041 | ۱۱ اسفند ۱۳۹۵

    طبیعیه وقتی ویندوز و مک هست طرف نمیره سمت کروم . مهمترین دلیل فروش کروم قیمت پایینش بود این حتی از خیلی از لپ تاپ های ویندوزی گرون تر بود طبیعیه که فروش خوبی نخواهد داشت . دیر یا زور گوگل مجبوره کروم بوک هاشو جمع کن چون لپ تاپ های ارزون تر با تراشه آرم و حتی ویندوز کلاود تو راهن با قابلیت بسیار بیشتر

مطالب پیشنهادی