ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین امنیتی خانگی آمازون
تکنولوژی

آمازون در حال توسعه یک دوربین امنیتی خانگی است

بر اساس تصویری که در میان فایل های سرور اصلی آمازون کشف شده، به نظر می رسد این کمپانی در حال توسعه یک دوربین امنیتی خانگی است. با این اقدام شرکت مذکور به طور مستقیم ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

بر اساس تصویری که در میان فایل های سرور اصلی آمازون کشف شده، به نظر می رسد این کمپانی در حال توسعه یک دوربین امنیتی خانگی است. با این اقدام شرکت مذکور به طور مستقیم وارد عرصه رقابت با کمپانی هایی چون نست می شود.

در همان نگاه اول می توان به شباهت این دوربین امنیتی با سایر وسایل هوشمند خانگی آمازون چون اسپیکرهای اکو پی برد. ضمن این که حلقه آبی رنگ دور لنز دوربین نمای زیبایی به آن بخشیده است. جز این، چهار سنسور مادون قرمز در اطراف لنز و دو میکروفن نیز در بالای دستگاه دیده می شوند.

بدون شک این دوربین امنیتی قابلیت اتصال به اسپیکر هوشمند اکو را خواهد داشت و می توان برخی قابلیت های آن را از طریق دستیار صوتی الکسا مدیریت نمود.

در حال حاضر دوربین های امنیتی خانگی متعددی با قابلیت اتصال به اسپیکرهای اکو در بازار وجود دارند، اما آمازون عادت دارد بر اساس نحوه رویکرد خریداران نسبت به محصولات موجود در فروشگاه آنلاینش، اقدام به تولید محصولات محبوب نماید.

به طور استاندارد دوربین های هوشمند خانگی تصاویر گرفته شده را روی فضای ابری ذخیره می کنند و در صورت مشاهده حرکت در زمان نبود کاربر در منزل، او را از طریق تلفن هوشمند مطلع می سازد.

با توجه به حضور تصویر ابتدای مطلب در سرورهای آمازون، انتظار می رود که محصول مورد بحث در آینده ای نه چندان دور روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی