ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مسابقه مردمی جشنواره گیم تهران آغاز شد

بنابر اعلام رسمی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مسابقه مردمی جشنواره بازی های رایانه ای تهران جهت انتخاب بهترین بازی سال ایران از نگاه مخاطبان آغاز به کار کرده است. این مسابقه با حمایت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

بنابر اعلام رسمی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مسابقه مردمی جشنواره بازی های رایانه ای تهران جهت انتخاب بهترین بازی سال ایران از نگاه مخاطبان آغاز به کار کرده است. این مسابقه با حمایت شرکت ایرانسل برگزار می شود و شرکت کنندگان به قید قرعه، جوایز ارزشمندی را دریافت خواهند کرد.

گفتنی است سال گذشته، بیش از 90 هزار نفر در مسابقه مردمی جشنواره بازی های رایانه ای مشارکت کردند و در نهایت بازی «موتوری» ضمن کسب بیشترین رای، موفق به دریافت غزال زرین بهترین بازی سال از نگاه مخاطبان شد.

در مسابقه امسال نیز، از میان 187 بازی ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، 103 اثر در مسابقه مردمی شرکت داده شده اند. علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه، تا روز جمعه، 20 اسفندماه فرصت دارند کد مربوط به هر بازی را از جدول قرار داده شده در وب سایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای یا این فایل PDF انتخاب کرده و به سامانه پیامکی 20000717 ارسال کنند.

در همین حال، بازی سازان نیز می توانند با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی خود، کاربران را به رای دادن به بازی خود ترغیب کنند. ناگفته نماند که به دو نفر از شرکت کنندگان مسابقه، به قید قرعه کنسول پلی استیشن 4 (با گارانتی شرکت نارین) و به 10 نفر دیگر، مودم 3G/4G ایرانسل تعلق می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • @Deep_App
    @Deep_App | ۱۵ اسفند ۱۳۹۵

    میخواستم رای بدم
    یهو چشمم به بازی دزد بی مزد افتاد


مطالب پیشنهادی