ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی پین تا پین؛ اپلیکیشنی برای رزرو آنلاین هتل در سراسر ایران

آرام آرام به عید نوروز نزدیک می شویم و سفرهای داخلی شهروندان عزیزمان شدت بیشتری به خود می گیرد. از این رو می توان گفت که اگر اهل گشت و گذار باشید مطمئناً وجود یک دستیار مطمئن ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

آرام آرام به عید نوروز نزدیک می شویم و سفرهای داخلی شهروندان عزیزمان شدت بیشتری به خود می گیرد. از این رو می توان گفت که اگر اهل گشت و گذار باشید مطمئناً وجود یک دستیار مطمئن برای پیدا کردن اقامت گاهی مناسب بسیار به کارتان می آید. به عبارت دیگر تا زمانی که محل اقامت خود را تعیین نکنید، دیگر برنامه های سفر نیز با آشفتگی رو به رو خواهند بود.

در رابطه با همین موضوع امروز قصد داریم اپلیکیشن «پین تا پین» را برایتان معرفی کنیم، پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

پیشرفت تکنولوژی هر زمینه ای را تحت شعاع قرار داده است. برنامه ریزی برای سفر نیز از این قاعده مستثنی نبوده و حالا قادر هستید تنها با چند کلیک اقامتگاه خود، که از مهم ترین بخش های برنامه ریزی یک سفر به شمار می رود را رزرو نمایید.

پس از دانلود و ورود به اپلیکیشن پین تا پین از شما خواسته می شود تا ثبت نام کنید. با گذر از این مرحله لیستی کامل از هتل های فعال در بیش از 100 شهر کشور برای کاربر به نمایش در می آید. یکی از مزایای بسیار مناسب سرویسی چون پین تا پین تخفیف هایی است که برای رزرو هتل به مخاطبین خود ارائه می دهد.

پین تا پین با در اختیار گذاشتن اطلاعاتی جامع در مورد هتل های موجود، شما را از سر زدن به آژانس های مسافرتی مختلف بی نیاز می کند. به بیانی ساده هر هتل دارای صفحه ی مختص به خود است که از طریق آن می توانید به اطلاعاتی چون آدرس، قوانین و مقررات، تصاویر و امکانات هتل ها دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این ها پین تا پین با معرفی شهرهای مختلف و جاذبه های گردشگری آن ها قصد دارد بیش از پیش به راهنمایی مسافران بپردازد. با استفاده از این اپلیکیشن و دسته بندی ها و فیلترهای متنوع آن قادر هستید با توجه به توانایی مالی خود بهترین اقامتگاه را برای خود و خانواده تان تدارک ببینید و حتی به مقایسه هتل ها با یکدیگر بپردازید.

با این حال وجود برخی باگ ها در هنگام استفاده از اپلیکیشن ممکن است کمی آزار دهنده باشد؛ چنین مشکلاتی را می توانید از طریق بخش تماس با ما به توسعه دهندگان آن اطلاع دهید. پین تا پین ووچر رزرو هتل را در لحظه برایتان صادر می نماید و پشتیبانی آن در طول سفر نیز به صورت 24/7 همراه تان خواهد بود.

این سرویس به صورت کاملاً آنلاین به پشتیبانی از کاربر می پردازد تا پایان سفر در کنار شماست. مجموعه مذکور ادعا می کند با از بین بردن واسطه ها قادر است قیمت های به مراتب کمتری را به مشتریان خود ارائه کند. پین تا پین در حال حاضر با وجود برخی کم و کسری ها که امیدواریم به زودی مرتفع شوند، بهترین اپلیکیشن رزرو آنلاین هتل در ایران به شمار می رود.

پین تا پین |‌ رزرو هتل های ایران

پین تا پین |‌ رزرو هتل های ایران

سازنده: پین تا پین قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی