ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در آیفون های سال 2019 تنها از نمایشگر اولد استفاده می کند

تمام گزارشات به استفاده اپل از نمایشگر اولد در تنها یک مدل آیفون طی سال جاری اشاره می کنند در حالی که دو مدل دیگر کماکان از صفحه نمایش IPS بهره خواهند برد اما امروز ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۷:۲۰

تمام گزارشات به استفاده اپل از نمایشگر اولد در تنها یک مدل آیفون طی سال جاری اشاره می کنند در حالی که دو مدل دیگر کماکان از صفحه نمایش IPS بهره خواهند برد اما امروز یک کمپانی کره ای در زنجیره تأمین قطعات ادعا کرده که اپل در نظر دارد تا سال 2019 تمام آیفون های تولیدی خود را به پنل OLED مجهز کند.

وبسایت «Patently Apple» به نقل از یک خبرنگار کره جنوبی نوشته که اپل از سه تأمین کننده کره ای خواسته تا برد مداری قابل انعطاف را برای آیفون 8 تولید کنند و یکی از آنها ادعای استفاده کوپرتینویی ها از OLED را عنوان کرده است:

انتظار می رود اپل حدود 60 میلیون پنل اولد را به کار گیرد و سال آینده نیز این رقم را دو برابر کند. آنها قصد دارند در سال 2019 از نمایشگر OLED در تمام مدل های آیفون استفاده کنند.

گفتنی است پیچیدگی های موجود در زنجیره تأمین قطعات سبب شده تا هر تأمین کننده به تنهایی نتواند آمار دقیقی را نسبت به برنامه های کمپانی داشته باشد، بنابراین ممکن است نواقصی در اطلاعات مورد اشاره وجود داشته باشد. با این حال با توجه به مجهز بودن یک مدل از آیفون های سال جاری به نمایشگر اولد، استفاده از پنل های مورد اشاره در محصولات دو سال آینده دور انتظار نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • B-h Ch
    B-h Ch | ۱۷ اسفند ۱۳۹۵

    اولد که اَخ‌ و پیف بود که..!!!
    چی شد

  • arman
    arman | ۱۶ اسفند ۱۳۹۵

    سامسونگ از سال ۲۰۱۵ تنها از نمایشگر اولد استفاده می کند ?

مطالب پیشنهادی