ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

خرده فروشی گیم استاپ: استقبال از کنسول نینتندو سوییچ بی نظیر بوده است

بنابر اعلام رسمی خرده فروشی گیم استاپ، کنسول نینتندو سوییچ که بعد از مدت ها انتظار در روز جمعه گذشته به صورت رسمی در بازار جهانی عرضه شد، با استقبال بی نظیری از سوی مخاطبان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

بنابر اعلام رسمی خرده فروشی گیم استاپ، کنسول نینتندو سوییچ که بعد از مدت ها انتظار در روز جمعه گذشته به صورت رسمی در بازار جهانی عرضه شد، با استقبال بی نظیری از سوی مخاطبان مواجه گشته است.

یکی از سخنگویان گیم استاپ در مصاحبه اخیر خود گفته که عرضه ابتدایی سوییچ «یکی از قدرتمندترین و موفقیت آمیزترین عرضه کنسول های گیمینگ طی سال های اخیر بوده است.»

این خرده فروشی توضیح می دهد که از روز پنجشنبه، فروشگاه های گیم استاپ در سراسر ایالات متحده پر بوده از مشتریانی که برای خرید کنسول جدید نینتندو سوییچ بسیار هیجان زده بودند. همین موضوع سبب شده تا یکی از قدرتمندترین و موفقیت آمیزترین عرضه کنسول های بازی طی سال های اخیر برای گیم استاپ رقم زده شود. این خرده فروشی همچنین وعده داده که به زودی کنسول را موجود خواهد کرد و امکان خرید مجدد آن مهیا می شود.

بعد از ناکامی کنسول Wii U و با توجه به سخنان خرده فروشی مورد اشاره، مسلماً آگاهی از میزان فروش کنسول هیبریدی نینتندو بسیار جالب خواهد بود. نینتندو هنوز آماری رسمی در این باره اعلام نکرده اما انتظار می رود که به زودی آمار فروش ابتدایی سوییچ به صورت رسمی اعلام گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سوییچ، می توانید جعبه گشایی و نگاه نزدیک اختصاصی دیجیاتو به این کنسول هیبریدی را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی