ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از گلکسی اس 8 برای شرکای تجاری اش رونمایی کرده است

بر اساس گزارشاتی که یک منبع خبری محلی منتشر کرده، موبایل هوشمند مورد انتظار گلکسی اس 8 در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون برای شرکای تجاری سامسونگ رونمایی شد و تحسین آنها را در پی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

بر اساس گزارشاتی که یک منبع خبری محلی منتشر کرده، موبایل هوشمند مورد انتظار گلکسی اس 8 در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون برای شرکای تجاری سامسونگ رونمایی شد و تحسین آنها را در پی داشت.

گفتنی است طبق اطلاعات بیان شده، سامسونگ در هتل «پورتا فایرا» که در نزدیکی فایرا گران ویا (محل برگزاری MWC) واقع شده، نسخه آزمایشی گلکسی اس 8 را در معرض دید شرکای سرتاسر جهان از جمله اپراتورهای مخابراتی قرار داده است. فاش کنندگان ادعا کرده اند که سامسونگ اتاق هایی را برای رونمایی و گردهمایی در لابی آماده کرده و از دیوارهای موقتی برای جلوگیری از تماشای مراسم توسط مهمانان هتل استفاده کرده بود.

لازم به ذکر است به نقل از منبع خبری محلی، نمایندگان شرکای تجاری سامسونگ به هنگام خروج از مراسم از واژه هایی نظیر «فوق العاده» استفاده کرده اند اما بنابر تعهدی که داده بودند نتوانستند در مورد قابلیت ها و مشخصات سخت افزاری آن سخنی به میان آورند.

همانطور که در دیجیاتو خواندید، سامسونگ در پایان مراسم رونمایی از گلکسی تب اس 3 تنها به ارائه تیزری از موبایل پرچمدار خود اکتفا کرده و تاریخ 9 فروردین را به عنوان روز پرده برداری رسمی از گلکسی اس 8 عنوان کرد.

ناگفته نماند انتظار می رود پرچمدار سامسونگ به دستیار صوتی هوشمند بیکسبی، چیپست اسنپدراگون 835 (اگزینوس 8895)، اسکنر عنبیه چشم و نمایشگر با حاشیه بسیار کم مجهز باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • حمیدرضا سلیمیان
    حمیدرضا سلیمیان | ۱۶ اسفند ۱۳۹۵

    وقتی که s8 بیاد مطمئن هستم که s7 قیمت کمتری پیدا میکنه و ارزش خریدشو بالا میبره
    هنوزم s7 گوشی بسیار خوبی هست و از هر جهتی که بهش نگاه کنین گوشی کاملی هست
    بنظر من یا باید صبر کرد که قیمت s8 متعادل بشه که ۵ یا ۶ ماه طول میکشه
    یا بهتره که s7 خرید که من s7 را انتخاب میکنم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی