ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل یوتافون 3 با نمایشگری E-Ink در پشت بدنه در راه است

در حالی که بیشتر کمپانی های بزرگ صنعت تلفن های هوشمند روتین و استراتژی های آشنای خود را دنبال نموده و ریسک های تجاری مانند جی 5 ال جی نیز با شکست روبرو شدند، تجربه نشان داده ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

در حالی که بیشتر کمپانی های بزرگ صنعت تلفن های هوشمند روتین و استراتژی های آشنای خود را دنبال نموده و ریسک های تجاری مانند جی 5 ال جی نیز با شکست روبرو شدند، تجربه نشان داده شرکت های کوچک تر جرأت بیشتری برای ارائه قابلیت های خاص و تازه دارند.

یکی از این شرکت ها YotaPhone است که نسل دوم موبایل های مجهز به نمایشگر همیشه روشن E-Ink در پشت بدنه اش را اواخر سال 2014 میلادی روانه بازار کرد و در حد انتظارات هم مورد استقبال قرار گرفت.

با وجود اینکه مدت زیادی خبری از این کمپانی روسیه ای نبود، حساب کاربری اینستاگرام یوتافون مجدداً فعال شده و به طور غیرمستقیم خبرهایی از نسل سوم تلفن های هوشمندش می دهد.

گفتنی است هر دو نسخه ابتدایی موبایل یوتافون از نمایشگری E-Ink در پشت بدنه برخوردار هستند که عملاً مصرفی برای باتری نداشته و تمام اطلاعات مهم و کاربردی مانند وضعیت آب و هوا، نوتیفیکیشن ها، زمان و سایر موارد را نمایش می دهد.

احتمالاً یوتافون 3 نیز از قابلیت های مشابه و شاید ویژگی های منحصر به فرد و تازه بیشتری برخوردار خواهد بود و می توان طی ماه های آتی منتظر معرفی و رونمایی از آنها در خاک کشور روسیه ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سعید
    سعید | ۱۶ اسفند ۱۳۹۵

    طرح عالی داره
    من نمیدونم چرا کمپانی های بزرگ سمت این طراحی نرفتن
    درست گوشی نسبت به ضربات نا ایمن تر میشه
    ولی واقعا کارآمد از خواندان کتاب گرفته تا زمانی شارژ ندارید

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۱۶ اسفند ۱۳۹۵

    من خیلی دنبال نسخه یوتافون2 بودم و هستم ولی حیف هیچ گروهی اونو ایران عرضه نکرده... با توجه به قیمت 130 دلاری اش خیلی موبایل خاص و کاملی هست، و البته همزمان طرفدارای کتاب رو خیلی خوشحال میکنه!
    کاش نسخه 3 اش نور پس زمینه برا صفحه پشت اش داشته باشه...

مطالب پیشنهادی