ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن BatON؛ نمایش دهنده وضعیت باتری دستگاه های بلوتوثی

برای افرادی که با هدست های بلوتوث موزیک گوش می کنند، خالی شدن باتری یک نگرانی همیشگی است. اطلاع رسانی شارژ باقی مانده در بسیاری از این هدست ها وضعیت مناسبی ندارد و معمولا وقتی این کار ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

برای افرادی که با هدست های بلوتوث موزیک گوش می کنند، خالی شدن باتری یک نگرانی همیشگی است. اطلاع رسانی شارژ باقی مانده در بسیاری از این هدست ها وضعیت مناسبی ندارد و معمولا وقتی این کار را انجام می دهند که باتری به انتهایش نزدیک شده باشد.

خوشبختانه برای آگاه بودن از وضعیت باتری گجت های این چنینی می توان اپلیکیشن ساده ای را به کار گرفت. BatON وضعیت باتری کلیه دستگاه های بلوتوثی متصل به موبایل اندرویدی شما را به طور لحظه ای دیده بانی می کند تا همیشه بابت شارژ باتری آن ها آمادگی داشته باشید.

این اپلیکیشن کاربردی میزان باتری را در نوار ابزار اندروید نمایش می دهد، و خوشبختانه محدودیتی از نظر تعداد این دستگاه ها ندارد. بنابراین میزان باتری هر تعداد هدست، کنترلر، دستبند سلامتی و به طور کلی تمام دستگاه های بلوتوثی دارای پروفایل هندزفری یا GATT را به شما نمایش می دهد.

میزان شارژ باقی مانده هر دستگاه را می توانید به طور لحظه ای به روز رسانی کنید، اگر چه خود اپ هم تنظیماتی برای به روز رسانی خودکار دارد. مثلا می توانید برایش تعیین کنید که هر 15 دقیقه یا هر دو ساعت یک بار میزان شارژ را به روز کند تا کار را به طور دستی انجام ندهید.

یکی دیگر از قابلیت های جالب BatON هم این است که می تواند فاصله هر دستگاه به شما را هم نشان بدهد. البته از آنجایی که اپلیکیشن تازه منتشر شده و هنوز باگ های ریز و درشتی در آن دیده می شود، خیلی نمی توان به این اطلاعات اتکا کرد.

طبق گزارش کاربران BatON نه برای تمام دستگاه های بلوتوثی، اما برای بعضی از آن ها میزان شارژ درست را به نمایش نمی گذارد. ولی خوشبختانه توسعه دهنده اپ تقریبا هر هفته آپدیتی جهت رفع این مشکلات منتشر می کند تا بتواند پشتیبانی از دستگاه های مختلف را به آن اضافه نماید.

اگر از اطلاع رسانی شارژ باقی مانده در هدست بلوتوثی خود راضی نیستید، شاید BatON بتواند کمک حال خوبی برای پوشش این عیب باشد. این اپلیکیشن را می توانید به رایگان از پلی استور دریافت کنید.

BatON

BatON

سازنده: limitium قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mahdi_Ghadiri
    Mahdi_Ghadiri | ۱۸ تیر ۱۳۹۷

    خیلی ممنون من تا قبل از این برای چک کردن میزان باطری هدستم مجبور بودم اونو به ipad متصل کنم ولی حالا با گوشی سامسونگم هم میتونم

  • Nima
    Nima | ۱۹ اسفند ۱۳۹۵

    مرسی . خیلی وقت بود دنبال همچین برنامه‌ای بودم?

مطالب پیشنهادی