ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل 350 اپلیکیشن مستقل را برای حضور در WWDC 2017 بورسیه می کند

کمپانی اپل با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان جهان موسوم به WWDC 2017 اعلام کرد متقاضیان ارائه اپلیکیشن و حضور در این رویداد می توانند نمونه پروژه خود را مبتنی بر پلتفرم ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

کمپانی اپل با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان جهان موسوم به WWDC 2017 اعلام کرد متقاضیان ارائه اپلیکیشن و حضور در این رویداد می توانند نمونه پروژه خود را مبتنی بر پلتفرم Swift Playgrounds ساخته و شانس خود را بیازمایند.

برای این منظور بورسیه هایی در نظر گرفته شده که طی آن افراد بالای 13 سال سن و فارغ التحصیل یا دانشجوی یکی از شاخه های علوم کامپیوتر، تکنولوژی، مهندسی یا ریاضیات، می توانند به عضویت پلتفرم مذکور در آمده و برای سنجش توانایی های خود اقدام کنند.

اپل پیشنهاد می کند اپلیکیشن توسعه یافته توسط متقاضی از تمام جوانب تعاملی Swift بهره برده، حداکثر در سه دقیقه قابل بررسی بوده، نهایتاً 25 مگابایت حجم داشته و به زبان انگلیسی ساخته شده باشد.

به علاوه اسناد و توضیحاتی مبنی بر قابلیت ها و تکنولوژی های پلتفرم و همینطور دیدگاه متقاضی نسبت به علوم کامپیوتر و بسترهای پیش رو تا سقف 500 کلمه باید پیوست گردد.

توسعه دهندگان مستقل می توانند پروژه های خود را از بیست و هفتم مارس الی پنجم آپریل ثبت کنند تا بعد از آن از لحاظ فنی، خلاقیت و محتوا توسط داوران قضاوت شوند.

گفتنی است احتمالاً همانند سال های قبل حدود 350 فرصت بورسیه و ثبت اپلیکیشن WWDC در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت و کمک هزینه هایی برای سفر و توسعه به 125 نفر منتخب نیز اعطا می شود.

ناگفته نماند WWDC 2017 در شهر سن خوزه ایالت کالیفرنیای آمریکا و در تاریخ پنجم الی نهم ژوئن (15 الی 19 خرداد 1396) برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی