ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

انتشار تریلر 16 دقیقه ای از گیم پلی بازی Middle-earth: Shadow of War [تماشا کنید]

هفته گذشته بود که کمپانی برادران وارنر به صورت رسمی از بازی Middle-earth: Shadow of War، نسخه دنباله عنوان تحسین شده Middle-earth: Shadow of Mordor رونمایی کرد و حتی سیستم مورد نیاز برای نسخه پی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

هفته گذشته بود که کمپانی برادران وارنر به صورت رسمی از بازی Middle-earth: Shadow of War، نسخه دنباله عنوان تحسین شده Middle-earth: Shadow of Mordor رونمایی کرد و حتی سیستم مورد نیاز برای نسخه پی سی بازی را نیز اعلام نمود.

هنگام معرفی ابتدایی Shadow of War، برادران وارنر وعده انتشار تریلری از گیم پلی بازی را داد و حالا این کمپانی به قول خود عمل کرده و با انتشار تریلری 16 دقیقه ای از گیم پلی عنوان در دست ساختش، به صورت مفصل ما را با دنیای بازی آشنا ساخته است.

در این تریلر گیم پلی، می توانیم شخصیت اصلی، تالیون را ببینیم که در حال دستور دادن به یک اژدها (یا دریک در دنیای سرزمین میانه تالکین) است. علاوه بر این، شاهد معرفی سیستم نمسیس جدیدی هستیم و همین سامانه که یکی از مکانیک های اصلی نخستین بازی Middle-earth به شمار می رفت، حالا وسیع تر از سابق شده است. ضمنا این بار بازیکن می تواند به هنگام مواجهه با دشمنان، نیروهایی را نیز به خدمت خود در آورد.

Middle-earth: Shadow of Warقرار است در تاریخ 22 آگوست (31 مرداد ماه) برای پلتفرم های پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه شود. در ادامه تریلر 16 دقیقه ای گیم پلی بازی قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی