ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس 8 سامسونگ
تکنولوژی

رویت نسخه آنلاک پرچمداران جدید سامسونگ در اسناد رگولاتوری آمریکا

در حالی که به تدریج به تاریخ رونمایی از پرچمداران مورد انتظار سامسونگ نزدیک می شویم، به تازگی نسخه های مختلف این دو موبایل جدید در اسناد رگولاتوری کشور آمریکا (FCC) دیده شده اند. ظاهراً ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

در حالی که به تدریج به تاریخ رونمایی از پرچمداران مورد انتظار سامسونگ نزدیک می شویم، به تازگی نسخه های مختلف این دو موبایل جدید در اسناد رگولاتوری کشور آمریکا (FCC) دیده شده اند.

ظاهراً سامسونگ سه نسخه مختلف از گلکسی اس 8 با شماره مدل های «SM-G950U»، «SM-G950U1» و «SM-G950W» و سه نسخه مختلف از گلکسی اس 8 پلاس با شماره مدل های «SM-955U»، «SM-955U1» و «SM-G955W» را برای دریافت مجوزهای لازم جهت عرضه به رگولاتوری ارسال کرده است.

نکته جالب اینجاست که تصاویر این موبایل ها درون اسناد منتشر شده وجود ندارد، اما به لطف عکس های متعدد منتشر شده از این موبایل های هوشمند، دیگر همگان می دانند که سامسونگ در روز ۹ فروردین از چه محصولاتی و با چه ویژگی هایی رونمایی خواهد کرد.

بر اساس اطلاعات قبلی، به نظر می رسد حرف U در شماره مدل های بالا نشان دهنده آنلاک بودن این نسخه ها در بازار آمریکا است. طبق اعلام سازنده، مدل های متنوع گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با تمام اپراتورهای مطرح این کشور و نسل های مختلف شبکه های مخابراتی همخوانی خواهند داشت.

طبق شنیده های پیشین، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به ترتیب مجهز به نمایشگرهای ۵.۸ و ۶.۲ اینچی خواهند بود و شرکت سامسونگ ۴ گیگابایت رم و چیپست های اسنپدراگون ۸۳۵ یا اگزینوس ۸۸۹۵ را برای پرچمداران تازه خود در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی