ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی چارخونه؛ سه ستاره

برای ارائه یک تجربه جذاب، توسعه دهندگان همیشه نباید دست به خلاقیت های گوناگون بزنند و «چارخونه» مثالی است که به خوبی می تواند این مسئله را اثبات کند. ایده های ساخته «لیدوما» جدید نیستند ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

برای ارائه یک تجربه جذاب، توسعه دهندگان همیشه نباید دست به خلاقیت های گوناگون بزنند و «چارخونه» مثالی است که به خوبی می تواند این مسئله را اثبات کند. ایده های ساخته «لیدوما» جدید نیستند و تا حالا نمونه های مشابه فراوانی را همانند Square it از آن ها دیده ایم اما شبیه بقیه اپلیکیشن ها، اینجا هم طراحی خیلی خوب مرحله ها موجب شده تا ذهن خود را به سرگرم کننده ترین حالت ممکن به چالش بکشید.

جدا از آن، لیدوما با چارخونه توانسته به یکی از بزرگترین اهداف عناوین اسمارت فون ها برسد. اتوبوس، بانک، یا تاکسی؛ تمام این ها نقاط اشتراکی دارند و آن هم طعم «انتظاراتی» است که باید بچشید. معمولا این لحظات، بازی های ساده می توانند همدم خوبی برای انسان ها باشند و چارخونه را می توانیم یکی از همین ساخته ها بنامیم که با گیم پلی جذابش سرگرمی را به شما می دهد.

شاید مکانیزم های چارخونه آسان بوده و بعد از چندین ثانیه آن ها را یاد بگیرید اما چگونگی دستیابی به موفقیت، بزرگترین چالش پیش رو شما است. اینجا تنها یک وظیفه دارید؛ باید با دایره هایی، بین همه خانه های صفحه حرکت کنید. برای آن هم کافیست روی جهت هایی که می خواهید کلیک نمایید تا تمام خانه های ردیف رنگی شوند. بخش سخت ماجراجویی همین جا خودش را نشان می دهد.

چون با یک کلیک، دایره ها به تمام قسمت ها می روند بنابراین باید مراقب انتخابات اشتباه خود باشید. این مسئله و ترکیبش با طراحی خوب مرحله ها که ابتدای مطلب گفتیم هم موجب شده تا چارخونه از سایه سنگین بازی های مشابهش بیرون آمده و بتوانیم آن را عنوانی جذاب بنامیم. جدا از این، با وجود آنکه بعضی مرحله ها می توانستند به نسبت متفاوت باشند ولی چون تعداد آن ها زیاد است پس به سادگی می توانیم از این مسئله چشم پوشی کنیم.

Square it عنوانی بود که نه فقط با مکانیزم های گیم پلی، بلکه به کمک قطعه های دلنشین و طراحی اتمسفریک منطقه ها می توانست شما را به آرامش برساند. موسیقی چارخونه هم زیبا است و محیط ها متناسب با المان ها طراحی شده اند اما این ها [به خصوص موزیک] به واسطه نداشتن گستردگی کافی، بعد از چندین دقیقه آن جذابیت ابتدایی خود را از دست داده و بخش اعظم جذابیت ساخته لیدوما روی دوش گیم پلی می افتد.

چارخونه ممکن است عنوانی متفاوت با ایده های خلاقانه نباشد اما این مسئله به معنای عدم داشتن یک تجربه لذت بخش نیست. طراحی خوب مرحله ها و تعداد مناسب آن ها موجب گشته تا شما ساعت ها وقت خود را با ساخته لیدوما بگذرانید. بنابراین به کسانی که می خواهند ضمن سرگرمی، ذهن شان را به چالش بکشند پیشنهاد می کنیم تا چارخونه را از دست ندهند.

چارخونه

چارخونه

سازنده: لیدوما قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11/9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • احد وصال
    احد وصال | ۱۹ اسفند ۱۳۹۵

    Freak Racing این بازی عالیه ..حتما معرفی کنید ...یکی از بهترین بازی های رانندگی اندروید ..با سبکی خاص و متفاوت

مطالب پیشنهادی