ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران واتس اپ احتمالا به زودی می توانند با صاحبان برندها در ارتباط باشند

تا جایی که سرویس های خدمات مشتریان و شبکه های اجتماعی اجازه می دهند، این روزها کاربران اینترنت می توانند به طرق مختلف با کسب و کارها و صاحبان برندها در ارتباط باشند. شاید مهم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

تا جایی که سرویس های خدمات مشتریان و شبکه های اجتماعی اجازه می دهند، این روزها کاربران اینترنت می توانند به طرق مختلف با کسب و کارها و صاحبان برندها در ارتباط باشند. شاید مهم ترین راه های ارتباطی تا به امروز پلتفرم هایی مثل فیسبوک و توییتر بودند، اما شایعات می گویند که واتس اپ هم به زودی به جرگه این پلتفرم ها می پیوندد.

بنابر گزارشی که اخیرا منتشر شده، به نظر می رسد که تیم واتس اپ مشغول آزمایش ابزاریست تا صاحبان کسب و کارها بتوانند از طریق آن به طور مستقیم با مشتریان خود مکالمه کنند. در خصوص چگونگی ایجاد این ارتباط هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما نکته مسلم اینجاست که برندها از طریق واتس اپ می توانند با جمع بزرگتری از مردم (نسبت به فیسبوک مسنجر) در ارتباط باشند.

چندی پیش اعلام شد که واتس اپ مشغول طراحی اپلیکیشن مخصوصی برای کسب و کارهاست. با این حال نمی دانیم که آیا قابلیت ارتباط مستقیم مربوط به اپلیکیشن جدید است، یا اینکه واتس اپ آن را به نسخه معمولی اپلیکیشن خود می آورد.

شایعات حاکی از آنند که واتس اپ دسترسی به این قابلیت را برای کسب و کارها پولی خواهد کرد تا از این طریق درآمدزایی هم داشته باشد. در هر صورت تمام این حرف ها فعلا در حد شایعه هستند و برای دسترسی به اطلاعات بیشتر باید منتظر اعلام رسمی فیسبوک و تیم واتس اپ بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • M o h s e n
    M o h s e n | ۱۹ اسفند ۱۳۹۵

    خیلی بهتر شد اینجوری .
    دقیقا از استراتژی ها پیداست که واتس اپ هدف گذاری هاش هوشمندانه تره و خیلی حرفه ای تر داره به امکانات و قابلیت هاش اضافه میکنه البته به عنوان یک "پیام رسان"؛ و همینه که باعث میشه به شخصه حس خیلی خیلی بهتری بهش داشته باشم نسبت به "تلگرام"! که تا حالا زیر بار نصبش نرفتم و مطمئنا باید محبوبیتش رو مدیون فیلتر بودن شاخص ترین شبکه های اجتماعی (فیسبوک و توییتر) در ایران دونست چون بشدت داره قواعد رو به فاحش ترین شکل ممکن بر هم میریزه و شترگاوپلنگی شده در نوع خودش !
    اما در مقابل واتس اپ خیلی استاندارد تر داره پیش میره و پایبند به قواعد و فلسفه یک اپلیکیشن پیام رسان هست. .

    • | ۱۹ اسفند ۱۳۹۵

      البته تلگرام قابلیت هایی فراتر از واتساپ داره
      ولی برای چت من واتساپ رو ترجیح میدم

مطالب پیشنهادی