ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقص در موبایل های پیکسل گوگل
تکنولوژی

یک مشکل سخت افزاری دیگر در پیکسل های گوگل؛ نقص در عملکرد میکروفن

طبق گزارش های رسیده، برخی از کاربران از بروز اشکالی اساسی در عملکرد میکروفن موبایل های پیکسل و پیکسل اکس ال شرکت گوگل خبر داده اند. تا زمان نگارش این خبر بیش از ۸۰۰ نفر اعتراض ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

طبق گزارش های رسیده، برخی از کاربران از بروز اشکالی اساسی در عملکرد میکروفن موبایل های پیکسل و پیکسل اکس ال شرکت گوگل خبر داده اند. تا زمان نگارش این خبر بیش از ۸۰۰ نفر اعتراض خود در این زمینه را در وبسایت پشتیبانی گوگل به ثبت رسانده اند.

طبق ادعای این کاربران، در برخی موارد یک یا دو میکروفن از سه میکروفن موبایل های پیکسل دچار مشکل می شود و گاهی نیز به طور کل دریافت صدای ورودی از کار می افتد.

یکی از کارمندان گوگل در واکنش به این مشکل اظهار داشته است که دلایل متعددی می تواند سبب نقص در عملکرد میکروفن های موبایل های پیکسل شود که اکثر قریب به اتفاق آنها سخت افزاری هستند. از جمله این موارد می توان به شکستگی لحیم چیپ پردازش صدا و یا خرابی سخت افزاری میکروفن ها اشاره کرد. البته گوگل مدعی است که این موارد بسیار نادر هستند و در کمتر از ۱ درصد محصولات اتفاق می افتند.

نکته دیگر در خصوص این مشکل آن است که بر اساس ادعای برخی کاربران، نقص در عملکرد میکروفن موبایل های پیکسل در شرایط خاصی اتفاق می افتد و گاه به واسطه عوامل خارجی از جمله افزایش حرارت یا فشار به نقطه ای خاص رفع می شوند. تعدادی از کاربران مدعی شده اند که توانسته اند مشکل مذکور را با حرارت دادن موبایلشان توسط سشوار حل کنند، گرچه امتحان این روش به هیچ وجه توصیه نمی شود.

گوگل هنوز به طور رسمی در خصوص این مشکل اظهار نظر نکرده، اما از کاربرانی که با آن مواجه شده اند خواسته تا با مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش این شرکت اقدام به تعویض موبایل معیوب خود به صورت رایگان نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۰ اسفند ۱۳۹۵

    اینم از گوگل بیخود نیایید از سامسونگ ایراد بگیرید

  • محمد
    محمد | ۲۰ اسفند ۱۳۹۵

    حالا اگه سامسونگ بود که دیگه هیچی ترولهای سیب بمب اچ تی چی هوایی ال جی و ... میامدن ابراز وجود میکردن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی