ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیام رسان Allo با پشتیبانی از Android Auto و اموجی های متحرک به روز رسانی شد

اگر چه پیام رسان Allo هرگز در برآورده کردن انتظارات گوگل موفق ظاهر نشد، ولی تلاش غول موتورهای جستجو برای به روز رسانی و ارتقای این اپلیکیشن همچنان ادامه دارد. گوگل ساعاتی پیش پیام رسان Allo ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

اگر چه پیام رسان Allo هرگز در برآورده کردن انتظارات گوگل موفق ظاهر نشد، ولی تلاش غول موتورهای جستجو برای به روز رسانی و ارتقای این اپلیکیشن همچنان ادامه دارد.

گوگل ساعاتی پیش پیام رسان Allo را با پشتیبانی از Android Auto به روز رسانی کرده است. به لطف این قابلیت از این پس کاربران می توانند هنگام رانندگی نیز به نوتیفیکیشن های دریافتی در این پیام رسان رسیدگی کنند.

تا پیش از این وقتی که از اپلیکیشن Android Auto استفاده می کردید، نوتیفیکیشن های Allo در پشت منوی اصلی آن پنهان می شدند تا سبب حواس پرتی شما در حین رانندگی نشوند.

اما با آپدیت امروز، حالا می توانید ضمن مشاهده نوتیفیکیشن ها به آن ها پاسخ صوتی داده یا این که پیام هایی از پیش نوشته شده مثل «در حال رانندگی هستم» را به طرف مقابل ارسال کنید. Android Auto همچنین می تواند تمامی پیام های دریافتی را با صدای بلند و واضح برایتان بخواند.

اما به جز پشتیبانی از Android Auto، پیام رسان Allo حالا اموجی های متحرک را هم به فهرست قابلیت هایش اضافه کرده و بسیاری از باگ های نسخه های پیشین در آن برطرف شده اند. آخرین نسخه پیام رسان گوگل را می توانید همین حالا از پلی استور دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی