ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وایت بورد دیجیتالی و 4K گوگل 5 هزار دلار قیمت گذاری شد

Google Jamboard نوعی وایت بورد دیجیتالی و 4K است که برای مشارکت در اماکن کاری ساخته شده و حالا مشخص گشته که با قیمت 5 هزار دلار و در ماه مه میلادی به بازار خواهد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

Google Jamboard نوعی وایت بورد دیجیتالی و 4K است که برای مشارکت در اماکن کاری ساخته شده و حالا مشخص گشته که با قیمت 5 هزار دلار و در ماه مه میلادی به بازار خواهد آمد. گوگل طی کنفرانس Cloud Next، جزییات بیشتری درباره این نمایشگر اعلام کرد که ابتدا طی ماه اکتبر و برای رقابت مستقیم با سرفس هاب مایکروسافت معرفی شده بود؛ دستگاهی از خانواده سرفس که آن نیز نمایشگری 55 اینچی و 4K داشته و قابلیت های مشابهی فراهم می آورد.

با این همه و برخلاف Jamboard، فروش سرفس هاب از ماه مارس با قیمت حیرت انگیز 8999 دلار آغاز شد و این قیمت برای مدل 84 اینچی به 22 هزار دلار می رسد. در این صورت، جایگزین تازه معرفی شده گوگل می تواند انتخابی مقرون به صرفه تر برای دفاتر کاری باشد؛ حتی اگر هزینه 600 دلاری سالانه برای پشتیبانی را نیز به مبلغ نهایی Jamboard اضافه کنیم.

گذشته از قیمت گذاری، این دو دستگاه تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و شاید بزرگترین وجه تفاوت میان آنها، پشتیبانی سرفس هاب از 100 نقطه لمس به صورت همزمان، در برابر پشتیبانی Jamboard از 16 نقطه لمس همزمان باشد.

هر دو دستگاه، با مجموعه اپلیکیشن های کمپانی سازنده خود همگام می شوند اما Jamboard از جستجوگر گوگل، هنگ آوت و قابلیت های Cast نیز پشتیبانی می کند که شاید برخی سازمان ها آنها را به Bing و Miracast مایکروسافت روی سرفس هاب ترجیح دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی