ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرینتری سه بعدی، دستگاه برش CNC و لیزر حکاکی؛ همگی در یک محصول [تماشا کنید]

«اسنپ میکر» (Snapmaker) نام استارتاپی نوپاست که هدف بلندپروازانه ای را در سر دارد. کمپانی مذکور در نظر دارد دستگاهی برای استفاده در منزل عرضه کند که از طریق اتصال ماژول قادر است نقش پرینتر ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

«اسنپ میکر» (Snapmaker) نام استارتاپی نوپاست که هدف بلندپروازانه ای را در سر دارد. کمپانی مذکور در نظر دارد دستگاهی برای استفاده در منزل عرضه کند که از طریق اتصال ماژول قادر است نقش پرینتر سه بعدی، برش CNC و حکاکی با لیزر را در کنار قیمتی مقرون به صرفه ایفا کند.

گفتنی است از آنجایی که هر سه دستگاه مورد اشاره برای کارکرد به یک موتور سه محوره نیاز دارند، از این رو ترکیب کردن آنها با یکدیگر، ایده ای درخور شایسته است اما علاوه بر آن قیمت تمام شده نیز مسئله بسیار مهمی است که گجت کمپانی «اسنپ میکر» در این زمینه هم فوق العاده عمل کرده و نسخه پایه که تنها مجهز به پرینتر سه بعدی است را با برچسب قیمت 299 دلار در وبسایت Kickstarter قرار خواهد داد.

لازم به ذکر است ماژول های CNC و لیزر نیز هر کدام 75 دلار را به قیمت دستگاه می افزایند که از این رو کمپانی سازنده برای دستگاه سه کاره خود مبلغ 449 دلار را دریافت خواهد کرد.

شرکت سازنده ادعا کرده که گجتشان در کنار قیمت فوق العاده، کیفیت بسیار بالایی را نیز ارائه خواهد داد. دستگاه مورد اشاره که دارای صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی است و تماماً از فلز ساخته شده، می تواند نمونه های با ابعاد 125 در 125 در 125 میلیمتر را با دقت 50 تا 300 میکرون تولید کند.

علاوه بر آن ماژول لیزر نیز قدرتی 500 میلی واتی را ارائه کرده که برای حکاکی روی چوب، بامبو، چرم، پلاستیک، پارچه و کاغذ مناسب است. همچنین ماژول CNC می تواند چوب، اکریلیک و بردهای مداری را با سرعت 2000 تا 7000 دور بر دقیقه برش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ali afshari
    ali afshari | ۲۵ اسفند ۱۳۹۵

    با لیزر 500 مگاوات که میشه هواپیما رو روی هوا ذوب کرد. تو مشخصات زده 500 میلی وات که فقط یه سوختگی جزیی روی چوب ایجاد می کنه

    • حسام الدین جعفری
      حسام الدین جعفری | ۲۵ اسفند ۱۳۹۵

      ممنونم از توجه شما. اصلاح شد

  • Rza.H
    Rza.H | ۲۱ اسفند ۱۳۹۵

    بابا این قیمتی عالییییه،اگه بیاد ایران راحت میخوره ۲.۵ تا ۳ میلیون که ممکنه به مرور هم کمتره بشه

مطالب پیشنهادی