ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نشریه LaptopMag گزارش می دهد: بهترین برندهای لپ تاپ از نظر پشتیبانی و خدمات

تراز و اعتبار یک برند تولیدکننده لپ تاپ صرفاً به معنای کیفیت پشتیبانی و خدمات مناسب نیست؛ با وجود حجم گسترده منابع اینترنتی گیج کننده و حساب های کاربری غیراصلی در شبکه های اجتماعی و انواع و ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

تراز و اعتبار یک برند تولیدکننده لپ تاپ صرفاً به معنای کیفیت پشتیبانی و خدمات مناسب نیست؛ با وجود حجم گسترده منابع اینترنتی گیج کننده و حساب های کاربری غیراصلی در شبکه های اجتماعی و انواع و اقسام خطوط تلفنی، پیدا کردن یک سرویس پشتیبان مناسب کار راحتی به شمار نمی رود.

به همین دلیل نشریه Laptop Mag طی 10 سال اخیر گزارش کیفیت و رده بندی برترین سرویس های خدمات رسانی شرکت های تجاری تولیدکننده لپ تاپ را منتشر می کند تا بهترین و محبوبترین برندها از این لحاظ معین گردند.

در این بین کمپانی اپل مشابه با سال های اخیر، به موجب غنای منابع و راهنمایی های اینترنتی، سرعت و کیفیت پاسخگویی و به خصوص نیروهای پشتیبان کاربلد و متخصص، دوباره در رده نخست قرار گرفته است.

اما نکته قابل توجه خیزش عظیم کمپانی های ایسر و لنوو طی سالیان اخیر است؛ ایسر با ارائه اطلاعات سریع، مفید و دقیق آنلاین و لنوو نیز با خدمات رسانی تلفنی بی نظیر و حجم داده های آنلاین کاربردی به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفته اند.

بعد از پشتیبانی متعادل و میانه مایکروسافت، HP، دل و ریزر، در شرایطی که کمتر کسی انتظارش را دارد ایسوس، سامسونگ و MSI به رتبه هایی بهتر از هشتم تا دهم دست نیافته اند.

سرویس های پاسخگویی اینترنتی و تلفنی ایسوس به شدت ضعیف بوده، متخصصین سامسونگ از پس اغلب ایرادها بر نمی آیند و حتی نوت بوک 7 را با گلکسی نوت 7 اشتباه می گیرند، نیروهای پشتیبانی MSI هم که به طور کلی محصولات خودشان را نمی شناسند!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Sami_Ebrahimi
    Sami_Ebrahimi | ۱ فروردین ۱۳۹۶

    پیشرفت لنوو و ایسر درخور توجه هست

  • Alecferaa
    Alecferaa | ۲۳ اسفند ۱۳۹۵

    نکته جالب سقوط دل هست... دل از نظر پشتیبانی همیشه تنه به اپل میزد.. به طوری که در صورتی که لپتاپتون مشکل داشت تو امریکا نیازی به حضور شما در مرکز سرویس نبود و این مامورای شرکت بودن که میومد خونتون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی