ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آدیداس و توسعه محصولات تناسب اندام مبتنی بر «پلتفرم باز»

آدیداس با خرید کمپانی «Runtastic» موفق شد تا تلاش های خود در زمینه تناسب اندام را با جدیت بیشتری در پیش گرفته و همین عامل سبب شد که از 238 میلیون دلار اختصاص یافته برای ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

آدیداس با خرید کمپانی «Runtastic» موفق شد تا تلاش های خود در زمینه تناسب اندام را با جدیت بیشتری در پیش گرفته و همین عامل سبب شد که از 238 میلیون دلار اختصاص یافته برای این خرید و 100 میلیون کاربر سرویس های شرکت مذکور به شکل درستی استفاده شود.

آدیداس از سال 2015 که کمپانی توسعه دهنده اپلیکیشن محبوب «Runtastic» را خریداری کرد، روی بهره مندی هرچه بیشتر از این سرویس در سیاست های کسب و کار خود تمرکز کرد. در همین رابطه آدیداس ماه گذشته اعلام کرد که پشتیبانی از پلتفرم MiCoach خود را خاتمه داده و در نظر دارد اکوسیستم سلامت و تناسب اندام خود را هرچه بیشتر با محصولات «Runtastic» ادغام کند.

بر اساس اعلام «مدیر ورزش های دیجیتال» آدیداس، این کمپانی در حال همکاری با شرکت های شخص ثالث است تا تجربه های «شخصی سازی شده» بیشتری را توسعه دهد. «استیسی بِر» در این رابطه گفت:

ما برخی از سرویس ها و فوت و فن های خود را در اختیار کمپانی های شخص ثالث قرار خواهیم داد تا بتوانیم سناریویی فراتر از یک پلتفرم باز را خلق کنیم.

«برِ» در ادامه صحبت هایش عنوان کرد که هدف آنها فراهم کردن تجربیات تناسب اندامی است که برای هر فرد به صورت اختصاصی طراحی شود و همگی افراد از روشی یکسان برای تمرین و ورزش کردن استفاده نکنند.

ناگفته نماند «بِر» در مورد تاریخ عرضه محصولات، اپلیکیشن ها و ابزارهای پوشیدنی دارای قابلیت مورد اشاره صحبتی نکرده اما می توان امیدوار بود که در آینده ای نزدیک شاهد آنها باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی