ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آمار فروش بازی های بریتانیا؛ سقوط نسبی زلدا و خیزش Ghost Recon

عنوانGhost Recon: Wildlands، تازه ترین بازی کمپانی یوبیسافت برخلاف آنچه انتظار می رفت، توانست طی هفته نخست عرضه در رده نخست چارت فروش بازی های فیزیکی بریتانیا قرار گیرد و هورایزن: زیرو داون [بررسی دیجیاتو] ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

عنوانGhost Recon: Wildlands، تازه ترین بازی کمپانی یوبیسافت برخلاف آنچه انتظار می رفت، توانست طی هفته نخست عرضه در رده نخست چارت فروش بازی های فیزیکی بریتانیا قرار گیرد و هورایزن: زیرو داون [بررسی دیجیاتو] را به همراه بازی تحسین شده The Legend of Zelda: Breath of the Wild به پایین براند.

در حالی که بازی های انحصاری پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ، به ترتیب در جایگاه دوم و چهارم جای گرفته اند، بازی Lego World به رسم موفقیت همیشگی سری عناوین لگو، توانسته جایگاه سوم را از آن خود کند و احتمالاً به این زودی ها هم از جدول فروش خارج نخواهد شد.

بعد از Grand Theft Auto V در جایگاه پنجم که به حضور مداوم آن عادت کرده ایم، بازی Nier: Automata، ساخته جدید استودیوی محبوب پلاتینیوم گیمز هم ششمین بازی پرفروش هفته گذشته بوده است. سایر جایگاه های باقی مانده هم به ترتیب توسط فیفا 17، راکت لیگ، 1-2-سوییچ و Call of Duty: Infinite Warfare اشغال شده است.

آخرین نسخه از سری گوست ریکون، در حالی با اقبال عمومی مواجه شده که منتقدان نمراتی متوسط به آن اعطا کردند. برخی منتقدان عقیده دارند که Ghost Recon: Wildlands شوتری نه چندان حرفه ای با پتانسیل های از دست رفته است؛ هرچند که نقشه بزرگ آن و ماموریت ها به شدت مورد تمجید قرار گرفته. لیست کامل پر فروش ترین بازی های هفته گذشته بریتانیا به شرح زیر است:

  1. Ghost Recon: Wildlands
  2. Horizon Zero Dawn
  3. Lego Worlds
  4. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  5. Grand Theft Auto V
  6. Nier: Automata
  7. FIFA 17
  8. Rocket League
  9. 1-2-Switch
  10. Call of Duty: Infinite Warfare
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • roman
    roman | ۲۳ اسفند ۱۳۹۵

    انقد از لگو وردز بدم میاد که نگو....
    اومده مانکرافتو شبیه اسباب بازی درست کرده الانم داره پول در میاره

مطالب پیشنهادی