ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طرح مفهومی آیفون 8 و قابلیت Dark Mode [تماشا کنید]

با نگاهی سطحی به اخبار و شایعات پیرامون موبایل آینده کمپانی اپل به راحتی می توان دریافت که المان های اصلی «آیفون 8»، تجهیز نمایشگر OLED، حذف هرگونه دکمه فیزیکی هوم و کاهش حاشیه های ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

با نگاهی سطحی به اخبار و شایعات پیرامون موبایل آینده کمپانی اپل به راحتی می توان دریافت که المان های اصلی «آیفون 8»، تجهیز نمایشگر OLED، حذف هرگونه دکمه فیزیکی هوم و کاهش حاشیه های دور صفحه نمایش است.

از طرفی همانطور که می دانید با تکنولوژی پنل های OLED، می توان بهترین رنگ مشکی در یک نمایشگر را با خاموش شدن نور دیودها (مانند سیستم Always On گلکسی اس 7) در اختیار داشت.

بنابراین یکی از طراحان اینترنتی الگویی مفهومی از موبایل آتی اپل طراحی کرده که از قابلیتی خاص به نام Dark Mode بهره می برد و در نسخه مشکی رنگ آیفون 8 کاربردی جذاب ارائه خواهد کرد.

به این ترتیب که با توجه به حاشیه ناچیز دور نمایشگر، میزان نور پیکسل های دور صفحه نمایش به گونه ای تنظیم می شوند که نمایی یکپارچه و یک دست از موبایل را جلوه دهند، گویی که هیچ حاشیه ای وجود ندارد.

برای درک بهتر این مکانیزم و کانسپت کلی آیفون 8 مجهز به نمایشگر OLED پیشنهاد می کنیم در ادامه ویدیوی طراحی شده را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • بیژن
    بیژن | ۲۳ اسفند ۱۳۹۵

    عجب نوآور ای...هیچی دیگه 500 تومن به خاطر دارک مد رفت روش ...

مطالب پیشنهادی