ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری تازه از گلکسی اس 8 [به روز رسانی: تصاویر جدید]

هر روز به حجم تصاویر و اطلاعات منتشر شده از موبایل پرچمدار کمپانی سامسونگ افزوده می شود. در تازه ترین این موارد سه تصویر جدید از گلکسی اس 8 منتشر شده که آن را به ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۵۰

هر روز به حجم تصاویر و اطلاعات منتشر شده از موبایل پرچمدار کمپانی سامسونگ افزوده می شود. در تازه ترین این موارد سه تصویر جدید از گلکسی اس 8 منتشر شده که آن را به همراه محافظ صفحه نمایش به تصویر می کشد.

عکس ها توسط یک اکانت توییتری غیر مشهور منتشر شده و مشخص نیست که آیا به نسخه معمولی یا پلاس پرچمدار تازه سامسونگ تعلق دارند، اما از روی آنها می توان دریافت که اس 8 جدید ضخامت کمتری نسبت به آن چه در ابتدا تصور می شد دارد.

نکته مهم دیگر مربوط به برش قسمت بالای محافظ نمایشگر است، جایی که در آن علاوه بر دوربین جلو، سنسور مجاورت و اسپیکر، سنسورهای مرتبط با اسکنر عنبیه چشم جا خوش کرده اند.

در این تصاویر یک دکمه کوچک درست در زیر دکمه های تنظیم صدا وجود دارد. برخی شنیده های پیشین حاکی از آن است که سامسونگ این دکمه فیزیکی را برای فعال کردن دستیار صوتی هوشمند تازه اش، Bixby در نظر گرفته است.

قرار است پرچمداران جدید سامسونگ در تاریخ ۲۹ مارس (۹ فروردین) رونمایی شوند. پس انتظار برای تعیین صحت شایعات و شنیده ها چندان طولانی نخواهد بود.

به روز رسانی

دقایقی پیش تصویر جدیدی از دو موبایل پرچمدار مورد انتظار کره ای ها یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در کنار یکدیگر به ترتیب با رنگ های سفید و خاکستری منتشر شد. هرچند لازم به تاکید است که با توجه به نورپردازی نامناسب این تصویر، رنگ بدنه هر دو دیوایس خیلی واضح نیست و رنگ های نقره ای و حتی طلایی را نیز می توان به آنها نسبت داد.

به روز رسانی 2

ساعاتی بعد از انتشار تصویر فوق که در حالتی نه چندان واضح به ثبت رسیده بود، عکس دیگری از همین دو موبایل منتشر شده که شمایل رنگ طلایی بدنه تلفن هوشمند گلکسی اس 8 پلاس را نمایش داده و گوشه ای از نسخه معمولی گلکسی اس 8 نیز پدیدار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • jebi
    jebi | ۲۳ اسفند ۱۳۹۵

    خدايا سنسور نورشو ببين.خخخخ.اوپو هم نشد كه اون سنسورو كوچيك كنه.بعد ميگن چيني ها بنجل سازن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی