ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی ممکن است از بازار چین خارج شود؛ جی 6 در این کشور عرضه نمی شود

به نظر می رسد یکی از مورد توجه ترین تلفن های هوشمند اندرویدی سال جاری میلادی یعنی ال جی جی 6 در کشور چین، به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای صنعت موبایل، عرضه نخواهد شد. ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

به نظر می رسد یکی از مورد توجه ترین تلفن های هوشمند اندرویدی سال جاری میلادی یعنی ال جی جی 6 در کشور چین، به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای صنعت موبایل، عرضه نخواهد شد.

ساعاتی پیش گزارشی از سوی منابع خبری کره ای زبان منتشر شده که با اشاره به داده های سازمان تحلیل استراتژی نشان می دهد میزان استقبال از محصولات کمپانی ال جی موبایل در منطقه مورد بحث به هیچ وجه رضایت بخش نیست.

در حالی که ال جی سومین کمپانی پرطرفدار حوزه تلفن های هوشمند در خاک ایالات متحده آمریکا به شمار می رود، در کشور چین از بخت مناسبی برخوردار نبوده و بنابر آمار رسمی تنها 0.1 درصد از سهم بازارش را در اختیار دارد.

تا اینجای کار واحد چینی زبان کمپانی ال جی هیچ سخنی از جی 6 به عنوان پرچمدار جدید به میان نیاورده و DigiTimes نیز مدعی است به دنبال این ماجرا، کره ای ها ممکن است به طور کامل از بازار این کشور خارج شوند.

گفتنی است بخش اعظمی از مارکت تلفن های هوشمند کشور چین در حال حاضر در اختیار شرکت های بومی مانند هوآوی، اوپو، ویوو و شیائومی بوده و اپل تنها کمپانی خارجی به شمار می رود که در این سرزمین از مقبولیت نسبتاً خوبی برخوردار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۲۴ اسفند ۱۳۹۵

    ال جی هم شد گوشی با اون مصرف باطریه زیلدش

مطالب پیشنهادی