ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر زنده از پنل پشتی گلکسی اس 8؛ تایید واضح جایگاه سنسور اثر انگشت

در حالی که تنها دو هفته تا رونمایی رسمی پرچمدار جدید سامسونگ باقی مانده، تاکنون شاهد انتشار تصاویر زنده بی شماری از گلکسی اس 8 در سطح اینترنت بوده ایم که البته اغلب اوقات فقط ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

در حالی که تنها دو هفته تا رونمایی رسمی پرچمدار جدید سامسونگ باقی مانده، تاکنون شاهد انتشار تصاویر زنده بی شماری از گلکسی اس 8 در سطح اینترنت بوده ایم که البته اغلب اوقات فقط پنل جلویی دستگاه و نمایشگر را نشان می داد.

اما حالا دو تصویر جدید در سطح اینترنت منتشر گردیده که به وضوح پنل پشتی و محل جایگیری سنسور اثر انگشت در کنار لنز دوربین را نمایش می دهد.

همانطور که می دانید بدنه گلکسی اس 8 احتمالاً مانند پرچمدار سال قبل ترکیبی از فلز و شیشه خواهد بود که با تراش ویژه ای طراحی شده و در نگاه اول شمایل بدنه گلکسی نوت 7 را یادآور می شود.

از طرفی می دانیم سامسونگ به خاطر ناپختگی کافی سیستم های ثبت تصاویر دوربین دوگانه و همینطور تجربه نه چندان زیاد در این زمینه، تصمیم گرفته همچنان از دوربین واحد در پشت بدنه پرچمدار جدیدش استفاده کند.

به علاوه سنسور اثر انگشت نیز به خاطر کاهش قابل توجه حاشیه های دور نمایشگر به پشت بدنه منتقل شده، و همانطور که روز گذشته خواندید به عنوان تصمیمی لحظه آخری در کنار دوربین جای گرفته است.

ناگفته نماند که گلکسی اس 8 سامسونگ نهم فروردین ماه در جریان رویدادی اختصاصی رونمایی شده و احتمالاً در نخستین روز ماه اردیبهشت به دست علاقه مندان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • سپهر هدایت
    سپهر هدایت | ۲۴ اسفند ۱۳۹۵

    جای اثر انگشتش واقعا تعجب برانگیز هست!!!

    نبود و کمبود طراح چه در ظاهر و چه در نرم افزارهای(رابط کاربری و کاربردی بودن نرم افزارها) تمام محصولات شرکتهای کره جنوبی ظاهرا حالا حالاها قرار نیست حل شود.

  • alliabbas
    alliabbas | ۲۴ اسفند ۱۳۹۵

    جاش یکم ناجور نه????

  • MK96
    MK96 | ۲۴ اسفند ۱۳۹۵

    چیزی هست که لو نرفته باشه ?

مطالب پیشنهادی