ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل و آزمایش چهار آیپد پرو جدید در کوپرتینو و سان فرانسیسکو [بروز رسانی]

همانطور که می دانید اپل احتمالاً در آینده ای نزدیک از نسل جدید آیپدهای خود رونمایی کرد که تا به حال شایعات مختلف و برخاً ضد و نقیضی در مورد آنها شنیده شده است. اما ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

همانطور که می دانید اپل احتمالاً در آینده ای نزدیک از نسل جدید آیپدهای خود رونمایی کرد که تا به حال شایعات مختلف و برخاً ضد و نقیضی در مورد آنها شنیده شده است. اما امروز گزارشی توسط کمپانی بازاریابی موبایل Fiksu به انتشار رسیده که نشان می دهد تبلت های جدید در مراحل آخر آزمایشات و بررسی ها بوده و ممکن است به زودی معرفی شوند.

طبق اطلاعاتی که Fiksu منتشر کرده، اپل در حال آزمایش چهار تبلت مبتنی بر iOS در نواحی اطراف کوپرتینو و سان فرانسیسکو است.

گفتنی است Fiksu دارای یک SDK گسترده و دارای قابلیت ردیاب است که توسط هزاران اپلیکیشن مورد استفاده قرار گرفته. از همین رو زمانی که اپل اقدام به نصب و آزمایش نرم افزارهای مختلف روی آیپدهای جدید می کند، کمپانی Fiksu از ویژگی مورد بحث بهره برده و توانسته متوجه برخی مشخصات آیپدها شود.

طبق آنچه که شرکت Fiksu اعلام کرده، چهار تبلت مورد اشاره با نام های «7,1»، «7,2»، «7,3» و « 7,4» توسعه یافته اند که مدل «7,1» با 17 بار بیشترین حضور را در داده های کمپانی مذکور از خود نشان داده و پس از آن مدل «7,2» با 11 بار، «7,4» با 10 بار و «7,3» با 5 بار قرار دارند. نکته قابل توجه دیگر این است که آیپدهای جدید در حال اجرای سیستم عامل های iOS 10.3 بتا و iOS 11 هستند.

ناگفته نماند که کمپانی مورد اشاره یک ماه پیش از رونمایی آیپد پرو نیز مدل های «6,3/6,4» و «6,7/6,8» را در حال تست اطراف کوپرتینو دیده بود.

بر اساس گفته های «مینگ-چی کو» تحلیلگر معتبر مؤسسه KGI Securities، اپل از سه آیپد پروی تازه رونمایی خواهد کرد که دو نسخه از آنها به عنوان آپدیتی برای نسل های حاضر آیپد پرو 9.7 و 12.3 اینچی عرضه می شوند و نسخه دیگر دارای صفحه نمایش 10.5 اینچی و حاشیه های نمایشگر کم است.

 

بروز رسانی: بر اساس گزارش های جدید منتشر شده توسط یک منبع یونانی، تبلت های اپل با نام های آیپد پرو 9.7 اینچی 2، آیپد پرو 10.5 اینچی، آیپد پرو 12.9 اینچی 2 و آیپد مینی پرو عرضه خواهند شد. همچنین منبع مذکور به رنگ های خاکستری، نقره ای، طلایی و رز گلد و فضای ذخیره سازی 32، 128 و 256 گیگابایتی برای گجت های تازه کوپرتینویی ها اشاره کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی