ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت و تاریخ عرضه تلویزیون های 4K HDR OLED 2017 سونی براویا مشخص شد

کمپانی سونی که این روزها حال و روز چندان خوشی ندارد (البته سوای تجارت پلی استیشن)، در جریان نمایشگاه CES 2017 که اواسط دی ماه برگزار شد، از اولین تجربه خود در دنیای OLED پرده ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

کمپانی سونی که این روزها حال و روز چندان خوشی ندارد (البته سوای تجارت پلی استیشن)، در جریان نمایشگاه CES 2017 که اواسط دی ماه برگزار شد، از اولین تجربه خود در دنیای OLED پرده برداشت.

حالا نوبت به اعلام قیمت و تاریخ عرضه تلویزیون فوق باریک جدید براویا تحت عنوان A1E رسیده تا همچنان تاکید شود که فعلاً قرار نیست قیمت پنل های OLED کاهش یابد.

بر این اساس تلویزیون خوش ساخت سونی در ابعاد 55 و 65 اینچ به ترتیب با قیمت های 4999 و 6499 دلار، اواسط فروردین ماه سال آینده روانه بازار خواهند شد؛ قیمت و تاریخ عرضه نسخه 77 اینچی این تلویزیون هنوز معین نگردیده است.

گفتنی است A1E Bravia از صفحه نمایشی با رزولوشن 4K و تکنولوژی Dolby Vision HDR برخوردار بوده و چیپ اختصاصی به نام X1 Extreme وظیفه پردازش تصویر را بر عهده دارد.

به علاوه این تلویزیون فوق باریک از سیستم عامل Android TV پشتیبانی کرده و ضمن تجهیز به دستیار صوتی گوگل اسیستنت، می تواند هاب مرکزی خانه های هوشمند را نیز کنترل نماید.

لازم به ذکر است بر خلاف برخی از نمایشگرهای OLED، براویای جدید از بلندگویی مجزا بی بهره بوده و صدای این محصول با بهره گیری از فناوری Acoustic Surface از خود پنل بیرون می آید؛ هرچند که می توان برای آن یک ساندبار جداگانه نیز تهیه نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Mojtabanazari
    Mojtabanazari | ۲۶ اسفند ۱۳۹۵

    باز من نظر بذارم متهم به مقابله با مطالب سایت میشم ولی ولی افزایش سود 660 درصدی نشان میده حالو روز سونی البته بجز بخش فیلمسازی آنچنان هم بد نیست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی