ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کیفرخواست هکرهای حساب های کاربری یاهو به زودی اعلام می شود

وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا (DOJ) و FBI به زودی اتهامات افرادی را اعلام خواهد کرد که سال ها قبل در هک صدها میلیون حساب کاربری یاهو دخیل بوده اند. گفته می شود که کیفرخواست ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا (DOJ) و FBI به زودی اتهامات افرادی را اعلام خواهد کرد که سال ها قبل در هک صدها میلیون حساب کاربری یاهو دخیل بوده اند. گفته می شود که کیفرخواست مورد اشاره در روز پنج شنبه توسط DOJ و شاخه FBI مستقر در سان فرانسیسکو منتشر می شود.

طبق ادعای منابع خبری، یکی از گروه های عهده دار حمله به یاهو، با روسیه در ارتباط بوده اما هنوز مشخص نیست که آیا رابطه مستقیمی میان آنها و دولت روسیه برقرار بوده یا خیر.

گفتنی است زمانی که یاهو از هک 500 میلیون حساب کاربری در سال 2014 پرده برداشت اعلام کرد که هکرها از حمایت های دولتی برخوردار بوده اند اما نام کشوری خاص را مطرح نکرد.

اگر وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا و FBI بتوانند حمله یاد شده را به کشور روسیه مرتبط کنند، ممکن است روابط بین دو کشور بیش از گذشته خدشه دار شود. لازم به ذکر است بسیاری از احزاب معتقد هستند که در انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا نیز، روسیه سعی داشت تا با کمک هکرهای خود به دونالد ترامپ برای پیروزی در این رقابت یاری رساند.

بد نیست اشاره شود با اعلام رسمی اتهامات مجرمان پرونده هک یاهو، ممکن است شرکت ساکن سانی ویل سرانجام موفق شود قرارداد فروش تجارت مرکزی خود به ورایزن را نهایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی