ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان ذخیره مقالات برای مطالعه آفلاین به نسخه iOS گوگل کروم اضافه شد

آپدیتی که اخیرا برای گوگل کروم iOS منتشر شده قابلیت بسیار مفیدی را به این مرورگر موبایل اضافه کرده است. کاربران کروم از این پس می توانند هنگام مرور وب، با فشردن آیکن Read Later ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

آپدیتی که اخیرا برای گوگل کروم iOS منتشر شده قابلیت بسیار مفیدی را به این مرورگر موبایل اضافه کرده است. کاربران کروم از این پس می توانند هنگام مرور وب، با فشردن آیکن Read Later از تنظیمات کروم مقالات را به شکل آنلاین در حافظه آیفون ذخیره کرده تا پس از آفلاین شدن نیز قادر به مطالعه آن ها باشند.

البته در گوگل کروم بر خلاف قابلیت Reading List مرورگر سافاری یا اپلیکیشن پاکت، محتوا فقط روی دستگاهی ذخیره می شود که با آن مشغول مرور وب بوده اید. همچنین Read Later گوگل کروم مقالات را دقیقا با همان فرمتی که در وبسایت به نمایش درآمده ذخیره می کند و این در حالیست که سافاری و پاکت این کار را با ذخیره نسخه سبک تری از صفحات که فقط شامل متن هستند، انجام می دهند.

بد نیست بدانید که گوگل قابلیت Read Later را سال پیش برای نسخه اندروید کروم نیز منتشر کرد. در نسخه اندروید هم می بایست با فشردن یک آیکن پیکان فرآیند ذخیره محتوا را آغاز کنید، که همگی مثل یک فایل دانلود می شوند. این در حالیست که روی نسخه iOS کروم صفحات ذخیره شده به شکل Read it Later نشانه گذاری خواهند شد.

در هر صورت چه از Read Later کروم استفاده کنید و چه پاکت یا سافاری، هدف نهایی این است که بتوانید محتوای مورد علاقه تان را بدون مصرف دیتا مطالعه کرده و به تبع آن هزینه های اینترنت خود را کاهش دهید. آخرین نسخه کروم را می توانید همین حالا از طریق اپ استور دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی