دیجیاتو به بازی ها امتیاز می دهد؛ حلقه ای از برای حکم راندن

سال 95 آخرین روزهای خود را سپری می کند و ما همچنان در تلاش هستیم تا بهترین محتوا را در اختیار مخاطبین خود قرار دهیم. سال آینده برای ما پر است از اتفاقات و ماجراجویی های ارزشمند و آنچه پیش روی خود می بینید، فقط آغاز راه فعالیت های جدی تر «تیم بازی» دیجیاتو برای تامین محتویاتی ارزشمند از گوشه و کنار دنیای سرگرمی و بازی های ویدیویی برای شما است.

پس از نزدیک به سه سال تلاش و آماده سازی بهترین ها برای شما، تصمیم داریم از این پس برای هر بازی ویدیویی که توسط تیم بازی دیجیاتو بررسی می شود، نمره ای مخصوص را اعلام کنیم تا از این راه، بررسی های جذاب تری برای شما آماده سازیم و آماده شویم برای قدم های تاثیرگذار بعدی.

به این منظور، تیم بازی دیجیاتو، پس از بررسی یک عنوان، عددی از 1 تا 100 را به بازی ها اختصاص می دهد و این عدد درون حلقه ای به نمایش گذاشته می شود که در ادامه به توضیح بیشتر آن می پردازیم.

الماس

One Ring to Rule them All

بازی هایی که نمره ای بین 95 تا 100 را دریافت کنند، این حلقه را از آن خود خواهد کرد. با ارزش ترین حلقه به بازی هایی می رسد که نباید به آن ها شک کرد و بی درنگ نسبت به خرید آن ها اقدام کنید. این عناوین توانسته اند از فیلتری سخت عبور کرده و لیاقت بالاترین ستایش ها را دارند.

پلاتینیوم

پلاتینیوم به بازی هایی که نمره 90 تا 94 را دریافت کنند می رسد. این مسئله یعنی بازی مذکور علی رغم معرکه بودن، یکی دو مشکل کوچک دارد و اگر آن ها را نادیده بگیریم، تجربه شان از هر کار دیگری واجب تر است.

طلا

این نشان به بازی هایی که نمره 85 الی 89 دریافت کنند می رسد. علت وجود این طبقه بندی، ارزش نهادن به بازی هایی است که تجربه ای طلایی و فوق العاده ارائه می دهند ولی جا برای پیشرفت هم دارند. اگر عناوین طلایی را بازی کنید، مطمئن باشید تجربه لذت بخشی به دست خواهید آورد.

نقره

نشان نقره به عناوینی که نمره ای میان 75 تا 84 را دریافت کرده اند می رسد. تجربه این بازی ها برایتان لذت بخش و مفرح خواهد بود اما شاید برخی مشکلات بزرگ و کوچک آن، شما را آزرده خاطر سازد.

برنز

برای حلقه برنز، محدوده نمرات 50 تا 74 را در نظر گرفته ایم. اگر همه بازی های محبوبتان را تجربه کرده اید و دیگر هیچ عنوان جدیدی در بازار برای شما نیست، این بازی ها می توانند شما را سرگرم کنند، اما انتظار یک تجربه عالی را نداشته باشید.

بی ارزش

هر امتیازی پایین تر از 50، یعنی با یک محصول بی کیفیت و نامرغوب طرف هستید که اصلا ارزش وقت گران بهای شما را ندارد. حین تجربه این بازی ها احتمالا اعصاب درستی هم برای شما باقی نمی ماند.

مطالب مرتبط

نینتندو سوییچ کنسولی نیست که می خواستیم، کنسولی است که به آن نیاز داشتیم

اصل ساده ای در امر ژورنالیستی وجود دارد که می گوید «مردم دقیقاً نمی دانند چه محتوایی می خواهند، این تو هستی که باید محتوا را برایشان تولید کنی». اما این اصل تنها به خبرنگاری محدود نمی شود و تقریباً درباره هر صنعتی که تعاملی مستقیم با مردم وجود دارد صادق است. در صنعت موبایل،... ادامه مطلب

کارگردان بازی آنچارتد زبان به تحسین Super Mario Run گشود

بازی موبایلی «سوپر ماریو ران» با مجموعه ای از بازخوردهای مثبت و منفی همراه بوده است؛ آمار نشان می دهد این اپلیکیشن iOS تاکنون بیش از 50 میلیون بار دانلود شده، اما بعضاً با حواشی و واکنش های منفی متعددی در اپ استور روبرو می شویم. اما نیمه پر لیوان جایی است که بزرگان صنعت بازی... ادامه مطلب

صنعت بازی با منع مهاجرت مسلمانان هفت کشور، متحمل چه صدماتی می شود؟

شادیه الحداد، انیماتور و هنرمند استودیوی بازی سازی کوچکی در کارولینای شمالی و شهروند ایالات متحده است. والدین او درست پیش از حمله صدام حسین در سال 1990 میلادی، از کویت به آمریکا آمدند. به گفته الحداد، آنها امیدوار بودند به «موقعیت های بهتر، ثبات و آزادی بیان» دست پیدا کنند. والدین او «همواره پذیرای فرهنگ... ادامه مطلب

بررسی بازی FIFA 18؛ اینک زمان تغییر است

تقریباً از آغاز نسل هشتم کنسول های بازی و طی سه یا چهار سال اخیر، سری بازی فیفا هیچ تحول شگرفی را پشت سر نگذاشته و مثل هر بازی سالانه دیگری، نقد نسخه های جدید آن هربار سخت تر و سخت تر شده است. البته شکی نیست که کارهایی مانند تغییر موتور بازی به فراست... ادامه مطلب

سقوط THQ؛ چطور یکی از بزرگترین ناشران بازی های ویدیویی ورشکست شد [قسمت اول]

کارکنان THQ سقوط ارزش سهام کمپانی را می دیدند. سال 2008 بود و بحران اقتصادی جهان، صنعت بازی های ویدیویی را سخت دچار مشکل کرده بود. یکی از کارمندان سابق THQ که خواسته نامش فاش نشود می گوید: «به عنوان یکی از سهامداران، سرعت بسیار زیاد کاهش ارزش سهام شوکه ام کرد. اما حتی وقتی... ادامه مطلب

افسانه زلدا به سال 2016 موکول شد

تهیه کننده بازی The Legend of Zelda Wii U، ایجی آنوما، ویدیویی در فیسبوک منتشر کرد و تاخیر در عرضه این عنوان را اعلام نمود. وی گفت: "انتشار بازی در سال 2015 دیگر در اولویت های ما نیست." این بازی برای اولین بار در دنیایی بسیار بزرگ تر از آنچه در نسخه های پیشین تجربه کرده... ادامه مطلب

نظرات ۸

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود