ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تولید پلی استیشن 3 در ژاپن به زودی متوقف خواهد شد

پلی استیشن 3 یار و یاور بسیاری از ما در نسل هفتم بازی های ویدیویی و سال های نه چندان دور بود. شاید همین حالا هم حتی بخواهید سری به آن بزنید و تجربه های ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

پلی استیشن 3 یار و یاور بسیاری از ما در نسل هفتم بازی های ویدیویی و سال های نه چندان دور بود. شاید همین حالا هم حتی بخواهید سری به آن بزنید و تجربه های ارزشمند قدیمی را دوباره تجربه کنید. اما باید کم کم برای خداحافظی آماده شویم.

در حال حاضر و در بازار ژاپن، فقط مدل سوپر اسلیم 500 گیگابایتی پلی استیشن 3 به فروش می رسد که گویا «به زودی» تولید آن متوقف خواهد شد و دست کم ژاپنی ها باید با آن خداحافظی کنند.

این کنسول با نام سخت افزاری CECH-4300C که سال 2014 برای فروش در دسترس مخاطبین قرار گرفت به زودی از قفسه فروشگاه ها حذف خواهد شد و جایگزینی هم برای آن وجود نخواهد داشت.

پلی استیشن 3 در نوامبر سال 2006 عرضه شد و به گفته کن کوتاراگی، مدیر سابق پیشین سونی، قرار بود عمری 10 ساله داشته باشد، اما حالا در سال 2017 هستیم و این کنسول دوست داشتنی توانست بیشتر از آنچه که انتظار می رفت دوام بیاورد.

هنوز مشخص نیست بازار آمریکا و اروپا که بیشتر کنسول های بازار ایران از این دو ناحیه تامین می شود، تحت تاثیر این برنامه، چه تغییراتی را شاهد خواهند بود. قطعا طولی نخواهد کشید که تولید این کنسول در مناطق نامبرده نیز متوقف شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • AIDIN_THR
    AIDIN_THR | ۲۸ اسفند ۱۳۹۵

    هنوز متوقف نشده؟؟؟؟?

مطالب پیشنهادی