ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معاون شرکت مخابرات از وصل شدن موقت و یک طرفه تلفن های ثابت در ایام نوروز خبر داد

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران از وصل شدن موقت تلفن های ثابتی که به صورت دوطرفه قطع شده بودند، خبر داد و گفت این تصمیم به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز 1396 و با ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران از وصل شدن موقت تلفن های ثابتی که به صورت دوطرفه قطع شده بودند، خبر داد و گفت این تصمیم به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز 1396 و با هدف جلب رضایت مشترکین اتخاذ شده.

داوود زارعیان در این رابطه افزود:

برای تسهیل در ارتباط تلفنی هموطنان در ایام نوروز، تلفن های ثابتی که به دلایل مختلف به جز دستور قضایی به صورت دوطرفه قطع شده بودند، به حالت قطع یک طرفه در می آیند.

به گفته معاون شرکت مخابرات ایران، اقدام مورد بحث با هدف جلب رضایت مشتریان در حوزه خدمات مخابراتی صورت می گیرد تا این افراد بتوانند در ایام نوروز با دوستان و آشنایان خود در ارتباط باشند.

زارعیان می گوید تا زمانی که هزینه استفاده از خدمات تلفن های ثابت به سقف 80 درصد ودیعه نرسد، شرکت مخابرات اقدام به قطع آنها نمی کند. با این حال، پرداخت به موقع بدهی ها از طریق سامانه های مختلف از جمله 2000 و 1818 می تواند شرکت مخابرات را در ارائه خدمات مناسب یاری نماید.

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران تصریح کرد که هدف نهایی این سازمان، جلب رضایت صد درصدی مشترکین است و این شرکت با تغییر کامل روندها و فرایندهای سازمانی و تجاری، قصد دارد به این مهم دست یابد. البته باید دید وصل یک طرفه تلفن های ثابت، آن هم به صورت موقت، می تواند رسیدن به این هدف را تسهیل نماید یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مجید
    مجید | ۲۸ اسفند ۱۳۹۵

    دروغ میگه مثل چی!
    من تلفن ثابت استفاده نمی کنم. معمولا قبضمون فقط شامل آبونمان میشه! که به لطف وزیر ماهی ۵-۶ هزار تومان می شه! حالا برای ۱۳ هزار تومان بدهی تلفن رو قطع کرده بودن! ودیعه تلفن مگه چنده؟!

  • mohsenkh6778
    mohsenkh6778 | ۲۸ اسفند ۱۳۹۵

    انتخابات نزدیکه

  • kasra_sh
    kasra_sh | ۲۸ اسفند ۱۳۹۵

    کار جالبی میکنن، دمشون گرم، خوشمان آمد

مطالب پیشنهادی