ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دورهمی؛ ماشین های فوتبالیست

طی تعطیلات نوروز، احتمالا بیشترین رفت و آمد بین اقوام و فامیل را تجربه خواهید کرد. گرچه عده ای به بحث در مورد فوتبال یا آخرین اخبار جنگ های منطقه علاقه دارند اما بسیاری از ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ | ۲۳:۳۰

طی تعطیلات نوروز، احتمالا بیشترین رفت و آمد بین اقوام و فامیل را تجربه خواهید کرد. گرچه عده ای به بحث در مورد فوتبال یا آخرین اخبار جنگ های منطقه علاقه دارند اما بسیاری از ما هم ترجیح می دهیم که این فرصت را غنیمت شمرده و با عزیزانمان سرگرمی مشترک و پر هیجانی را تجربه کنیم.

اما چه کنیم که بازی های ویدیویی بخشی جدانشدنی از دنیای امروز ما شده و چه بهتر از دور همی هایی که این بازی های جذاب و دوست داشتنی به ارمغان می آورند؟ نه بازی های آنلاین که یک سو شما نشسته اید و در سوی دیگر، کیلومترها دورتر، شخص دیگر قرار گرفته؛ این بار می خواهیم بازی هایی را معرفی کنیم که امکان بازی کردنشان به صورت دو تا چند نفره در یک محفل گرم و دور هم امکان پذیر باشد.

Rocket League

تصور کنید که ماشین ها در یک محیط بزرگ، با یک توپ خیلی بزرگ، مسابقه فوتبال بدهند. نتیجه یک غوغای اساسی خواهد بود. راکت لیگ در واقع همان چیزی است که توصیفش را کردیم. شما در نقش یک ماشین کوچک، توپی بزرگ را به سمت دروازه حریف هدایت کنید.

منتها مسئله آنقدرها هم ساده نیست و پیچیدگی های خاص خودش را دارد. ماشین ها از هر دو سمت زمین، به سمت توپ دیوانه وار حرکت می کنند و آن را به این طرف و آن طرف پرت خواهند کرد تا در نهایت تیم خوش شانس به گل برسد.

شاید دیوانه وار به نظر برسد (که البته هست) اما فراموش نکنید همین غیر قابل پیش بینی بودن و مهارتی که به سختی پیدا می کنید، گیم پلی راکت لیگ را فوق العاده جذاب می کند. حالا تصور کنید که در یک تیم یا تیم های مخالف، با اقوام خودتان بازی کنید.

راکت لیگ را می شود به صورت آفلاین و روی یک تلویزیون یا مانیتور بزرگ به صورت 2 الی 4 نفره بازی کرد و از رقابت پر هیجان آن لذت برد.

بازی های ورزشی الکترونیک آرتز

  • پلی استیشن 4، اکس باکس وان، پی سی، اکس باکس 360، پلی استیشن 3، موبایل و تبلت ها

 

همه با معجزه فیفا در جمع های خانوادگی و دوستانه آشنایی دارند و اینکه بگوییم فیفا بازی کنید اتفاق جدیدی نیست. اما مجموعه بازی های ورزشی الکترونیک آرتز محدود به یک بازی نمی شوند و محصولات جذاب دیگری هم وجود دارد که هیچ وقت احتمالا به سراغشان نرفته اید.

اگر به مبارزه علاقه دارید حتما EA Sports UFC 2 را امتحان کنید و با Madden NFL 17 و NHL 17 هم شانسی به فوتبال آمریکایی و هاکی روی یخ بدهید.

بخش جذابی از همه این گیم ها، بازی به صورت چند نفره است. راستی، اگر 4 کنترلر برای کنسولتان دارید، حتما یک بار فیفا را 4 نفره امتحان کنید. دو نفر در یک تیم و دو نفر در تیم مقابل. تجربه اش نه تنها جذاب و نفس گیر بلکه فوق العاده هم خنده دار و مفرح است (البته اگر با آدم های خوش مشربی بازی کنید).

سری بازی های لگو

  • پلی استیشن 4، اکس باکس وان، پی سی، اکس باکس 360، پلی استیشن 3، وی یو

این یکی تجربه متفاوت تری است. اگر برادر یا خواهر کوچک تری دارید که می خواهید با یکدیگر سرگرم شوید و در عین حال خلاقیت هم به خرج دهید، سری بازی های لگو بهترین انتخاب هستند.

لگوها معمولا داستانی بلند بالا داشته و تمام کردن خط داستانی آن ها چند ساعتی طول می کشد. البته اخیرا LEGO Worlds هم منتشر شده که سبکی مشابه با ماینکرفت دارد و به بازیکن اجازه می دهد تا هر چقدر می خواهد بسازد و خراب کند.

در هر صورت، نه برای دور همی های خانوادگی در این شب های دوست داشتنی، بلکه برای روزهای تعطیل و در کنار خانواده (خصوصا برادر یا خواهر کوچک تر)، لگوها تفریحی درجه یک هستند که نه تنها خشونتی در آن ها دیده نمی شود، بلکه ذهنتان را آماده حل معماها و ساختن راه حل ها می کند و این غذای فکری در عین سرگرم کننده بودن می تواند بهره وری خوبی هم از زمان تعطیلات باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • navidkalkali
    navidkalkali | ۳ فروردین ۱۳۹۶

    فقطpes

  • hamid
    hamid | ۱ فروردین ۱۳۹۶

    بازی چیه دیگه

  • dehghan
    dehghan | ۱ فروردین ۱۳۹۶

    هیچی به فیفا نمی رسه

  • alig
    alig | ۱ فروردین ۱۳۹۶

    دختره عجب بچه ایه??

مطالب پیشنهادی