ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی قند پهلو؛ جورچین کلمات

اعضای استودیوی «پرزیدنت پاندا» با «قندپهلو» توانسته اند یکی از چالشی ترین مرحله های توسعه عناوین اسمارت فون ها را با موفقیت به پایان برسانند. تا حالا چندین اپلکیشن با محوریت جورچین کلمات دیده اید؟ ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

اعضای استودیوی «پرزیدنت پاندا» با «قندپهلو» توانسته اند یکی از چالشی ترین مرحله های توسعه عناوین اسمارت فون ها را با موفقیت به پایان برسانند. تا حالا چندین اپلکیشن با محوریت جورچین کلمات دیده اید؟ شاید تمام آن ها به واسطه ذات این سبک و سختی های لذت بخش آن یک تجربه جالب به شما هدیه بدهند اما نکته اینجاست که تنها با تعداد معدودی می توانید خلاقیت ببینید.

متاسفانه خیلی وقت است که کلیشه ها بین بازی های جورچین کلمات نفوذ نموده و پشتبندش، آن تازگی ابتدایی را شاهد نیستیم. خوب با این وضعیت، طبیعتا ساخت عنوانی متفاوت ساده نیست اما پرزیدنت پاندا توانسته به این مهم برسد؛ المانی که نه تنها می توانیم آن را بهترین بخش قندپهلو بنامیم بلکه موجب شده همانند «باقلوا»، قندپهلو هم بتواند نقطه عطفی بین اپلیکیشن های ایرانی سبک جورچین کلمات باشد.

اما توسعه دهنده چگونه توانسته جذابیت را به قندپهلو ببخشد؟ اینجا طی تمام مرحله ها، با مهره هایی دو حرفی رو به رو بوده و باید با گذاشتن آن ها روی جاهای خالی به کلماتی منطقی برسید. فقط فراموش نکنید این کلمات باید متناسب با موضوعی که توسعه دهنده برای بخش های مختلف تعیین نموده [مثلا اسکرین شات پایین - فست فود ایتالیایی] باشد. خوشبختانه موضوعات هم گوناگون بوده و تمام سلیقه را پوشش می دهند.

اینجا توجه به جزییات و استفاده از المان های کوچک به کمک قندپهلو آمده اند تا این اپلیکیشن جذاب باشد. چون تمام جا خالی ها دو حرفی هستند، بنابراین گاهی اوقات باید با جا به جایی این دو حروف به جواب رسید و طبیعتا همین مسئله سختی ساخته استودیوی پرزیدنت پاندا را افزایش داده است. همچنین این که از کدام جهت حرف ها را بگذارید هم مهم خواهد بود. تمام این المان ها پیش هم موجب شده اند تا جذابیت قندپهلو افزایش یابد.

از دیدگاه طراحی منوها، محیط گیم پلی، گرافیک و موسیقی با یکی از خوب های امسال رو به رو هستیم. منوها به زیباترین حالت ممکن [مخصوصا حرکت داینامیک آبجکت های این قسمت] طراحی شده اند و محیط ها نقش مهمی روی داشتن یک تجربه دلنشین ایفا می کنند. قطعه استفاده شده هم با مکانیزم های ساده گیم پلی همگام بوده و زیبا است.

قندپهلو یکی از استانداردترین اپلیکیشن های ایرانی است. پازلی را مجسم کنید؛ مکانیزم های قندپهلو حکم تیکه هایی را دارند که به درستی پیش هم گذاشته شده اند. البته تعداد مرحله های ساخته پرزیدنت پاندا کم بوده و توسعه دهنده باید با آپدیت های آتی به این بخش توجه کند که مطمئنا همین هم خواهد بود. بنابراین پیشنهاد می کنیم طرفداران سبک جورچین کلمات اصلا قندپهلو را از دست ندهند.

قندپهلو

قندپهلو

سازنده: پرزیدنت پاندا قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 31.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی