ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل استور از دسترس خارج شد؛ آیا آیپدهای جدید به فروشگاه اضافه می شوند؟

اپل استور از دقایقی قبل به منظور انجام برخی تغییرات، از دسترس خارج شد و اگرچه در توضیحات مربوط به وب سایت مذکور از عملیات به روز رسانی سرور نام برده شده، اما منابع خبری معتقدند ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

اپل استور از دقایقی قبل به منظور انجام برخی تغییرات، از دسترس خارج شد و اگرچه در توضیحات مربوط به وب سایت مذکور از عملیات به روز رسانی سرور نام برده شده، اما منابع خبری معتقدند اپل قصد دارد در این بازه زمانی پنج ساعته، حداقل یک محصول جدید را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کند.

کارشناسان می گویند اپل می خواهد نسل جدید تبلت هایش شامل آیپد پروی 9.7 اینچی، آیپد پروی 12.9 اینچی و نمونه جدید 10.5 اینچی با حاشیه ناچیز در اطراف نمایشگر را بدون برگزاری مراسم ویژه رونمایی کند.

طی چند هفته اخیر شایعات و اخبار متعددی در مورد عرضه محصولات جدید از سوی اهالی کوپرتینو در این هفته به گوش می رسید و طبق تجربه های قبلی، از دسترس خارج شدن اپل استور با زمان بندی مشخص به رونمایی از سخت افزار جدید می انجامد.

طبق اخبار موجود، اپل در حال آماده سازی سه تبلت جدید است که دو مورد از آنها به روز رسانی آیپد پروهای 9.7 و 12.9 اینچی کنونی خواهند بود، و یک مدل نیز آیپد پروی جدید با نمایشگر 10.5 اینچی و با حداقل حاشیه در اطراف نمایشگر است. همچنین احتمالاً مدل 9.7 اینچی گزینه مقرون به صرفه تری در مقایسه با دیگر تبلت های حرفه ای این کمپانی به شمار می رود.

گفتنیست اگر هدف از به روز رسانی اپل استور، افزودن محصولات جدید باشد، احتمالاً فقط نمونه های ارتقاء یافته 9.7 و 12.5 اینچی به فروشگاه آنلاین آنها اضافه شوند و بعید به نظر می رسد رونمایی فرم فکتور جدید 10.5 اینچی بدون برگزاری مراسم ویژه صورت گیرد. به هر حال همه چیز تا ساعت 16:00 امروز مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mi Amir
    Mi Amir | ۱ فروردین ۱۳۹۶

    ایرانیا هکش کردن

    • its k
      its k | ۱ فروردین ۱۳۹۶

      ها ها ها خیلی بامزه هستی نمک

مطالب پیشنهادی