ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر زنده سامسونگ گلکسی اس 8 در رنگ های مختلف [بروزرسانی: ویدیو و تصاویر با کیفیت]

هر چه به زمان رونمایی رسمی گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن در تاریخ 29 مارس (نهم فروردین) نزدیک تر می شویم، هجوم شایعات و اخبار آن نیز قوت بیشتری می گیرند و در ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

هر چه به زمان رونمایی رسمی گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن در تاریخ 29 مارس (نهم فروردین) نزدیک تر می شویم، هجوم شایعات و اخبار آن نیز قوت بیشتری می گیرند و در حال حاضر تقریباً هیچ نکته ناگفته و ناشناخته ای در مورد این موبایل وجود ندارد.

البته اکثر تصاویری که از این دو پرچمدار سامسونگ دیده ایم، ماکت هایی بودند که در اختیار شرکت های سازنده لوازم جانبی و محافظ قرار گرفته بودند، اما هر از گاهی نمونه های واقعی را نیز شاهد هستیم و امروز نیز سه عکس از اسمارت فون مورد بحث در حالت روشن و آماده به کار منتشر شده.

در این تصاویر، گلکسی اس 8 را با دکمه های نرم افزاری جدیدش می بینیم که در پایین نمایشگر قرار گرفته اند، و صفحه نمایش همیشه روشن نیز اطلاعاتی مانند ساعت، تاریخ و درصد باتری را نشان می دهد.

تنها نکته ابهام آمیز در مورد این تصاویر، رنگ بندی پنل جلویی است که رنگ های سفید، آبی و نقره ای را نشان می دهد، در حالی که چند روز پیش ایوان بلس رندرهای گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن را در رنگ های مشکی، خاکستری و نقره ای منتشر ساخت، اما پنل جلویی تمامی آنها مشکی رنگ بود.

البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که اکثر سازندگان قاب و روکش محافظ، قطعه ای را به صورت موقتی برای پنل جلویی می سازند تا به حداکثر هماهنگی در محصول نهایی از نظر رنگ و کیفیت ساخت دست یابند.

به هر حال در رندرهای تبلیغاتی رسمی که امروز شاهد آن بودیم نیز پنل جلویی به رنگ مشکی است، انتخابی که با وجود روزنه های متعدد در قسمت بالای نمایشگر گلکسی اس 8 و برادر بزرگترش، کاملاً منطقی و البته ضروری به نظر می رسد.

 

بروزرسانی:

لحظاتی پیش ویدیویی کوتاه از نمونه واقعی سامسونگ گلکسی اس 8 به همراه دو تصویر با کیفیت از آن منتشر شد که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • saman721
    saman721 | ۲ فروردین ۱۳۹۶

    امشب برای +S6 edge Plus تو ایران اندروید 7 نوقا اومد.
    yon.ir/Ebc2u

  • sepehri
    sepehri | ۲ فروردین ۱۳۹۶

    این همه سنسور گذاشته اونوقت مردمه تعصبیه الکیه ما عوض دیدنه و دونستنه امکاناتی که در اختیاره کاربر گذاشته میان الکی نظره بد میدن سامسونگ شرکته بزرگیه و خودکفاست یکم واقع بینانه مظر بدین .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی