ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دورهمی؛ با زامبی های احمق

بازی های دو یا چند نفره که بتوانید روی تلویزیون بزرگ انجام دهید به شوترهای واقع گرایانه مثل Call of Duty خلاصه نمی شود و همه نوع ژانر و استایل گرافیکی را در بر می ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ فروردین ۱۳۹۶ | ۲۲:۳۰

بازی های دو یا چند نفره که بتوانید روی تلویزیون بزرگ انجام دهید به شوترهای واقع گرایانه مثل Call of Duty خلاصه نمی شود و همه نوع ژانر و استایل گرافیکی را در بر می گیرد. کافی است بخواهید کمی بگردید تا ببینید چه بازی های زیادی در رنگ و لعاب مختلف، برای دورهمی هایتان مناسب هستند.

در دورهمی امشب می روید به سراغ یکی از تحسین شده ترین سری بازی های نسل پیش و سفری می کنیم به دروازه های جهنم و البته، کمی هم با زامبی های احمقی که از گیاهان کتک می خورند برایتان می گوییم تا شاید یکی از آن ها را برای بازی کردن در روزهای تعطیل دلنشین نوروزی انتخاب کنید.

سری Borderlands

  • پی سی، پلی استیشن 4، اکس باکس وان، پلی استیشن 3، اکس باکس 360

شاید بشود گفت بهترین بازی شوتر اول شخص و درگیرکننده نسل پیش است که تک نفره بازی کردن آن خیلی جذاب نیست اما وقتی که با دوستانتان آن را تجربه می کنید، امکان ندارد از تجربه اش دست بکشید و نخواهید مراحل را پشت سر هم به پیش ببرید.

بوردرلندز بخش داستانی نسبتا طولانی اما فوق العاده سرگرم کننده ای دارد که بیشتر به درد تجربه های طولانی و چند ساعته می خورد، و نه سرگرمی در مهمانی ها با اقوام. بنابراین بهتر است حسابی زمان برای آن بگذارید و با یک نفر که مثل خودتان پایه دیوانه بازی باشد، وارد دنیای عظیم و دوست داشتنی بوردرلندز شوید.

در بوردرلندز بی شمار ماموریت پیش روی شما وجود دارد که می توانید به صورت انتخاب شده، برخی از آن ها را انجام دهید و آرام آرام بازی را تمام کنید اما اگر از بازی خوشتان آمد، توصیه می کنیم که همه مراحل جانبی با همه جزئیاتشان را انجام دهید.

اگر روی پلی استیشن 4 و اکس باکس وان بازی می کنید، با خریدن Borderlands The Handsome Collection، صاحب 3 بازی از این سری می شوید که هر کدام از آن ها می تواند ده ها ساعت گیم پلی برای شما به ارمغان آورد.

اگر هم روی پی سی و یا پلی استیشن 3 و اکس باکس 360 بازی می کنید، باید هر سه عنوان Borderlands 2 ،Borderlands و Borderlands: The Pre-Sequel را به صورت جداگانه تهیه کنید.

سری Plants vs Zombies Garden Warfare

  • پی سی، پلی استیشن 4، اکس باکس وان

شما فقط به چشم های این زامبی احمق نگاه کنید.

حالا تصور کنید در یک زمین بازی بزرگ که همه جای آن را این بی دست و پاها پر کرده اند، قرار است چقدر خوش بگذرد. اگر در تیم گیاهان باشید، دانش و قدرت همراه با شماست اما زامبی ها هم برای خودشان آبرویی دارند که حفظ کنند.

احتمالا Plants vs Zombies را تجربه کرده اید و می دانید چقدر معتاد کننده است. اما سری Garden Warfare که از نسخه های اصلی منشعب شده، محیطی سه بعدی دارد و همه چیز محدود به خطوط عمودی و صف بندی گیاهان نیست.

در Garden Warfare آزاد هستید تا به هر جهتی که می خواهید حرکت کنید و در نهایت اما هدف را از آن خود کنید. حتی گیاهان هم می توانند راه بروند و هر جا که یک زامبی دیدند، او را به تیر ببندند تا دیگر جرات حرکت به خودش ندهد.

حالا تصور کنید در یک مهمانی خودمانی چقدر فضا برای شاد شدن وجود دارد. در تیم های متحد در برابر زامبی ها بایستید و همه شان را لت و پار کنید. Garden Warfare به اندازه سری اصلی جذاب نیست اما برای دور هم بودن انتخاب خوبی هستند. بازی نه خشن است و نه خیلی جدی.

بنابراین هم می توانید بچه های کم سن و سال فامیل را سرگرم کنید و هم اینکه کنترلر را به دست بزرگترها دهید و نگران آن نباشید که نمی توانند درست و حسابی بازی کنند. بنابراین از تجربه اش لذت ببرید و فراموش نکنید که نسخه دوم، یعنی Plants vs. Zombies Garden Warfare 2 انتخاب بهتری است.

Diablo 3

  • پی سی، پلی استیشن 4، اکس باکس وان، پلی استیشن 3، اکس باکس 360

عاشقان ماوس و کیبورد باید افتخار کنند که بازی های بزرگی مثل دیابلو 3 حالا روی کنسول ها هم قابل بازی است و کسانی هم که با کنترلر بازی می کنند می توانند این بازی شگفت انگیز را تجربه کنند.

دیابلو 3 در یک دنیای تاریک و وهمناک اتفاق می افتد و بسیار سرگرم کننده است، خصوصا اگر دو نفره آن را بازی کنید. همسفرتان در دنیای سیاه و پر از هیولای دیابلو 3 می تواند دوستی و عشقش را به شما ثابت کند.

جای شوخی و خنده نیست و باید جدیت را سرلوحه خود قرار دهید تا هم در جو بازی فرو بروید و هم از حرفه ای بازی کردن لذت ببرید. دیابلو 3 را روی همه پلتفرم های ذکر شده می توانید با 4 نفر بازی کنید.

البته جا دارد یادی هم کنیم از سری بازی Torchlight که در صورت عدم دسترسی به دیابلو 3، می تواند جایگزین شایسته و بر حقی باشد. در هر صورت، اگر عاشق این سبک از بازی های چند نفره دور همی هستید، تجربه دیابلو و تورچ لایت از اوجب واجبات است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mahdi asadyan
    mahdi asadyan | ۳ فروردین ۱۳۹۶

    Walking dead (telltale) چی

  • مجوری
    مجوری | ۲ فروردین ۱۳۹۶

    فقط زامبی کالاف بعد چت کردن

مطالب پیشنهادی