ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ نوروزی؛ پازل های شگفت انگیز

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 95 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال 95 هم با تمام خوبی ها و بدی هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده ایم و زمانش فرا رسیده تا خستگی یک سال تلاش و کار و دوندگی را با مشغول شدن به تفریحاتی که دوستشان داریم، از تن بزداییم.

بازی ها یکی از بهترین سرگرمی هایی هستند که شیرینی و لذت این تعطیلات را دو چندان می کنند، از این رو ما در دیجیاتو برایتان بهترین ها را گلچین کرده ایم. در این هفت هفت سنگ نوروزی، بازی های جذاب و سرگرم کننده ای از تمام پلتفرم های موبایل را معرفی می کنیم که در طول تعطیلات حسابی مشغول شان باشید و از تجربه شان لذت کافی را ببرید.

ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی بهروزی و کامیابی برای شما کاربران عزیز و همیشه همراه، دعوت می کنیم که با دیجیاتو و مطالب ویژه هفت سنگ نوروزی همراه باشید.

Guns of Boom - Online Shooter

شوترهای آنلاین اغلب جذاب هستند؛ حتی آن هایی هم که از کیفیت بالایی برخوردار نیستند نیز می توانند برای ساعاتی کاربر را سرگرم کنند. اما توسعه دهندگان بازی های موبایل، به دلیل محدودیت هایی که این پلتفرم با آن رو به رو است، کمتر به سراغ این دسته از بازی ها می روند. با این حال توسعه دهندگان Game Insight با توسعه Guns of Boom، جسارت به خرج داده اند و پای شوتر آنلاین خوش آب و رنگی را به پلتفرم موبایل باز کرده اند.

همان طور که گفته شد، Guns of Boom یک شوتر آنلاین جذاب است که ظاهری شبیه به بازی به یاد ماندنی شرکت والو یا همان Team Fortress دارد. توسعه دهندگان Guns of Boom به شدت سعی کرده اند تا بر محدودیت های پلتفرم موبایل غلبه کنند و گیم پلی روان و جذابی را برای کاربران به ارمغان آورند. اگر به دنبال یک بازی سراسر اکشن و جذاب هستید، Guns of Boom پیشنهاد هفت سنگ این هفته برای شماست.

Guns of Boom - Online Shooter

Guns of Boom - Online Shooter

سازنده: Game Insight قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۵۳.۷ مگابایت زبان:

Pythagorea

اگر به دنبال یک بازی معمایی خوب هستید، نباید Pythagorea را از دست بدهید. Pythagorea در اصل یک پازل هندسی است که در آن می بایست با استفاده از خطوط مختلف، معماهای مختلفی را حل کنید. در Pythagorea کافیست فقط به بینش هندسی خود اعتماد کنید و برای حل کردن معماهای مختلف نیازی به مرور درس های هندسه دبیرستان ندارید. کافیست کمی دقت کنید و در عرض چند ثانیه جواب را پیش روی چشمان تان ببینید.

Pythagorea

Pythagorea

سازنده: HORIS قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 9.13 مگابایت زبان:

Collectik

کاربران ویندوز موبایل ها نیز نباید نگران باشند؛ چرا که در هفت سنگ امروز به معرفی بازی Collectik برای این پلتفرم می پردازیم. Collectik همانطور که از ظاهرش پیداست، یک بازی پازلی ساده اما جذاب است. به گفته توسعه دهندگان این اثر، مراحل ابتدایی بازی ساده هستند و کم کم ذهن شما را برای بخش های دشوارتر آماده می کنند. Collectik یک پازل تطبیقی است که در هر مرحله از آن، همانند بازی های مشابه می بایست به جفت و جور کردن رنگ های یکسان بپردازید.

Collectik

Collectik

سازنده: Molvil قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز حجم: ۳۶ مگابایت زبان:

Criminal Case: Pacific Bay

خوشبختانه برای علاقه مندان به بازی های ماجراجویی هم در هفت سنگ امروز سورپرایزهایی داریم. Criminal Case: Pacific Bay یک بازی کاراگاهی جنایی است که سبک و سیاقی معما گونه و ماجراجویانه دارد. باید با مشاهده دقیق صحنه جرم و پیدا کردن سر نخ های مختلف، از راز یک جنایت بزرگ پرده بردارید. حتی می توانید در این راه از شاهدین حاظر در صحنه نیز باز جویی کنید. سپس با کنار هم گذاشتن تمامی سر نخ ها و شواهد موجود، مظنون اصلی را شناسایی و به دست عدالت بسپارید.

Criminal Case: Pacific Bay

Criminal Case: Pacific Bay

سازنده: Pretty Simple قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۵۹.۳ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • roman
    roman | ۲ فروردین ۱۳۹۶

    خواهش میکنم چار تا بازی درست و حسابی بزارید اینا همشون چرت و قدیمی بودن

مطالب پیشنهادی