ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ گلکسی اس 8 را همراه با یک دستگاه پاوربانک اختصاصی معرفی می کند

سامسونگ یک هفته دیگر پرچمداران سال 2017 خود یعنی گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن را رونمایی خواهد کرد و قطعاً همراه با آنها شاهد انواع و اقسام لوازم جانبی رسمی و غیررسمی خواهیم ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

سامسونگ یک هفته دیگر پرچمداران سال 2017 خود یعنی گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن را رونمایی خواهد کرد و قطعاً همراه با آنها شاهد انواع و اقسام لوازم جانبی رسمی و غیررسمی خواهیم بود. شایعات در مورد برخی از این وسایل از ماه ها پیش به گوش می رسید که در میان آنها می توان به هدفون حرفه ای AKG و داک DeX Station اشاره کرد.

پس از فاش شدن مشخصات فنی و قیمت DeX Station، اکنون خبرهایی مبنی بر یک پاوربانک جدید به گوش می رسد که به صورت اختصاصی همراه با گلکسی اس 8 و برادر بزرگ ترش عرضه می شوند؛ البته استفاده از آن برای شارژ دیگر موبایل ها نیز ممکن خواهد بود.

این پاوربانک به شماره مدل EB-PG950 در رنگ های آبی و خاکستری عرضه می شود و از فناوری شارژ سریع برای شارژ خانواده محصولات گلکسی برخوردار است. ظرفیت این پاوربانک 5100 میلی آمپر ساعت بوده و حداکثر توان ورودی و خروجی آن برابر 15 وات تعیین شده.

در این دستگاه، دو درگاه یو اس بی تعبیه شده و دکمه ویژه ای هم برای روشن و خاموش کردن آن وجود دارد، ضمن اینکه یک بند دائمی برای حمل و نقل ساده تر این پاوربانک در انتهایش قرار گرفته. البته احتمال دارد این وسیله جانبی در رنگ بندی متنوع تری عرضه شود، اما فعلاً فقط رنگ های آبی و خاکستری آن دیده شده اند.

سامسونگ این پاوربانک جدید را در مراسم اختصاصی 29 مارس (نهم فروردین) برای رونمایی رسمی گلکسی اس 8 معرفی خواهد کرد و قیمت احتمالی آن نیز حدود 70 یورو در نظر گرفته شده که برای یک پاوربانک با این ظرفیت، بسیار زیاد به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۳ فروردین ۱۳۹۶

    70 یورو میشه حدودا 250 تومن
    پاوربانک adata 20000 میلی امپری رو گرفتم تو فروش ویژه 99 تومن... فاز سامسونگ چیه با این پاور بانک گرون و کم ظرفیت؟

  • arminkhaghani
    arminkhaghani | ۲ فروردین ۱۳۹۶

    ببای فروش بیشترش دست به هرکاری میزنه بعد قیمتشو فضایی میده موخ هدم سوت بکشه بعد توی ایران این پکو میدن بهت قیمت پاوربانکو میکشن روش یا پاور بانکو برمیدارن بدون پاوربانک میدن اینجا ایران از سروته گوشی میزنن

  • jebi
    jebi | ۲ فروردین ۱۳۹۶

    دوستان نگران نباشيد هر جا هم رو گوشي بده تو ايران دو نوع پك ميدن يكي فول يكي ناقص و حتما پول پاور بانك رو ميگيرن حتي رايگان داده بشه.مايكروتل بيشتر از سامي منفعت ميكنه اينو مطمئن باشين

  • ali_reza_r
    ali_reza_r | ۲ فروردین ۱۳۹۶

    مفت گرونه اینم شده اپل گرون فروشو بنداز در رو

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی