ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت Emoji 5.0 با 47 اموجی تازه از راه می رسد

اموجی ها از زمانی که برای نخستین بار طی سال 1998 میلادی در ژاپن ابداع شدند مسیری طولانی را پیموده اند و حالا در نسخه Emoji 5.0، قرار است 47 اموجی تازه به موبایل های ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

اموجی ها از زمانی که برای نخستین بار طی سال 1998 میلادی در ژاپن ابداع شدند مسیری طولانی را پیموده اند و حالا در نسخه Emoji 5.0، قرار است 47 اموجی تازه به موبایل های هوشمند کاربران اضافه گردد. این اموجی ها زیر نظر کنسرسیوم یونیکد و بنابر استانداردهای آن طراحی شده اند.

47 اموجی تازه، موضوعات گوناگونی را در بر می گیرند اما شاید از مهم ترین آنها بتوان به یک زرافه، یک خون آشام، سودا یا میلک شیک، یک شیرینی، خانمی محجبه و یک گورخر اشاره کرد. برخی از اموجی های تازه به ترندهای چند وقت اخیر جهان و اخبار ارتباط دارند و برخی دیگر، صرفاً زمان افزوده شدنشان فرا رسیده است. ضمناً بعضی از اموجی های قبلی، مانند کابوی هم دستخوش تغییر شده و ظاهری بهتر یافته اند.

به نظر می رسد که بعد از حیوانات و شکلک های تازه، خوراکی ها و ژست های دست نیز مورد توجه فراوان قرار گرفته اند. از جمله مواد خوراکی تازه می توان به کلم بروکلی، نارگیل، رب گوجه فرنگی، گوشت و پنیر اشاره کرد.

در نهایت باید به یاد داشت که طراحی اموجی ها دائماً و به مرور زمان دچار تغییر می شوند و لیست اموجی های سال 2017، به هنگام عرضه یونکید 10.0 در اواسط سال جاری میلادی تکمیل می شود. علاوه بر این، طرح های فعلی به صورت آزمایشی انتخاب شده اند و شاید در نسخه نهایی، متفاوت باشند؛ البته گوگل، اپل، مایکروسافت و سامسونگ هم می توانند بسته به قشر هدف خود، آنها را اندکی تغییر دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • علی حسینی
    علی حسینی | ۴ فروردین ۱۳۹۶

    اون ایموجی بادست زده رو صورتش اخی دیونشم

  • salemi
    salemi | ۴ فروردین ۱۳۹۶

    اون که داره قنوت میخونه جالبه?

  • OMID Z5
    OMID Z5 | ۴ فروردین ۱۳۹۶

    خبر دیگ نبود خدایی که رفتی اینجا

مطالب پیشنهادی